13.11.2010

KAGE! :)

Okay, jeg ved at jeg har skrevet en del indlæg de sidste par dage, i forhold til hvad jeg plejer :) Men det er bare fordi jeg har sådan en lyst til at skrive.. Såå.. Here it goes !! ;)

Hvad fik jeg mon dagen til at gå med idag? Tjo jeg fik til opgave af min mor, at bage en lækker chokoladekage <3 gosh den var lækker lækker..:D
Imens bagte min mor franskbrød - fuuck hun er dygtig hende mutti, hahaha.. Så det sad vi og hyggede med her til eftermiddag.. mmh, dejligt :)
Så spillede vi også Bingo Banko i dag, jeg har set det de sidste mange gange, men har aldrig prøvet at spille med.. Vi vandt dog ikke, men det var sjovt nok at prøve! Så nu sidder jeg bare og stener Harry Potter & fangen fra Azkaban på tv3, mens jeg skriver med en - nogen der vil give mig en tur/retur til Svendborg? haha :)
mangler sgu lige lidt penge så jeg kan komme derned til ham... Pis altså.. Nå men sådan er det jo..

12.11.2010

Awesome!

Hey guys..!!
Well, ikke nok med at jeg glæder mig utroligt meget til, når jeg skal ind og se den nye Harry Potter film på torsdag, men tv3 holder også nogle Harry Potter aftener, hvor de sender filmene! Godt nok har jeg alle på DVD - MEN (!) det er bare sjovere at se det i tv ? :)
Så her til aften er der blevet stenet De vises sten & Hemmelighedernes kammer!
Imorgen ser jeg da self. videre med Fangen fra Azkaban ;)

Jeg er fandme ligeglad med om andre synes om det fantastiske univers og om hvad de synes om Daniel Radcliffe.. Jeg elsker det og jeg synes han gør det utroligt godt! Han ligner måske ikke de stjerner andre falder for - som Zac Efron, Robert Pattinson eller Chace Crawford (kan selv lide dem!) men han er sgu da noget så charmerende..! :) altså seriøst..! aah :D

Wtf?

Okay den der med at der går flere dage, før en fyr siger
hvordan man faktisk synes en date gik - stupid!!!
Er i klar over hvor mange tanker der kan nå at fare
rundt i vores hoveder? fuuuck... MANGE!! Altså, hvis
det gik godt, så sig det og hvis det ikke gjorde, så
vil vi da hellere vide det? Duuuh det er jo logik :)

Hvad vi piger/kvinder vil have? vi vil have en som kun
vil have os , en der får os til at føle os smukke ,
når vi ligner noget katten har slæbt ind.. en der bare
vil være ved ens side resten af livet både gennem det
gode og det dårlige.. en man kan sidde med uden at behøve
at snakke, en vi bare har det bånd med og som ...
en vi kan tale om alt med.. vores prins på den hvide hest..
What's wrong with that?♥

6 dage tilbage!!!

Fuuuck.. I dag er der kun 6 dage tilbage, så har jeg set den nye Harry Potter film (Deathly Hallows)!! Jeg glæder mig utroligt meget, selvom det bliver hårdt at se første del af den aller sidste film.. Det har været en del af mit liv i 10 år - altså halvdelen af mit liv.. Men nu kommer der bare snart intet nyt med det?? SHIT!!

Noget af det jeg glæder mig mest til er besøget i Godrickdalen.. Det betyder rigtig meget for Harry og fordi jeg ser mig så meget i ham, så betyder det også meget for mig.. Nu ved vi jo ikke hvor filmen deler sig, først gættede jeg på at det ville være ved vintertiden - for så var halvdelen af året gået.. Men jeg har også en anelse om at det kunne være ved Muslingehytten - for efter da er det kampen virkelig begynder!!!
Jeg må vel bare vente til jeg har set den på torsdag.. :)<3

11.11.2010

Update?

Okay jeg tror jeg skal være bedre til at blogge lidt mere :)
Jeg sidder lige i min seng sammen med min dejlige Anja mus, hun kom nemlig og spiste aftensmad efter en lang dag på arbejdet.. Vi fik en dejlig dansk hakkebøf med brun sovs og kartofler - muuuums!! <3 :D

Her den 19/10-2010 var jeg inde på flakhaven her i Odense, hvor jeg mødte J.K Rowling som har skrevet de fantastiske Harry Potter bøger! Det var så utroligt, det bliver meget mere virkeligt når man møder forfatteren bag en bog, eller f.eks en musiker man elsker.. Det var SÅ vildt!
Jeg var så heldig at være den første på flakhaven der fik en autograf - som selvfølgelig var i min Harry Potter og dødsregalierne bog <3 :)

Det er så mig foran foran den bil J.K Rowling kom i!!

24.09.2010

Hej!!


Sick!! Man i hate being sick.. I feel so bad... I've decided to write in english, kinda because i love the english language and because more people will understand what i'm talking about :)
It's been a hard week.. I've been sick - more than usally.. But today i've talked with my mom about if i can get an early retirement.. it went way better than i thougth it would.. so i'm so relifed..
Other than that we are just chillen to music - Phantom of the opera... LOVE IT!!! <3
I love listening to Gerard Butler's voice... he's amazing... You gotta listen to him sing, you'll fall in love :D
And i can't wait for Harry Potter and the deathly hallows part 1 !! It's gonna be great!! A new teaser came out yesterday and i think it's the best one for this movie so far.. it's AWESOME!! I love Harry Potter and i'm so sad that it's almost over and there aren't coming more books or movies after these two parts... It kills me... but it've been 11 great years, and i'll keep reading and watching over and over again!! <3

22.09.2010

It's over

I'm so over him now!! Fuuck hvor føler jeg mig fri !! :)

'Cause I'm not comin' back I'm closing the door
I used to be trippin' over missin' you but I'm not anymore
I got the picture phone but baby your picture's gone
Couldn't stand to see your smile every time you dialed

'Cause it's over
Boy you know it's over this time
So when you call I'm pressin' seven
Don't wanna hear your messages messages
I'm tryna erase you from my mind
'Cause it's over
I swear boy it's over this time
So don't keep callin' leavin' messages
Don't wanna know where you been
Baby 'cause it's over

04.08.2010

20 år!!

Yup.. Nu er jeg ikke længere teenager.. Helt underligt at tænke på.. Alle elsker normalt at have fødselsdag, når man er yngre er det pga gaverne, når man bliver ældre er det pga hyggen.. Men ved mig har det i mange år ikke været sådan..
Folk har aldrig rigtigt kunne komme til min fødselsdag.. Jeg har jo fødselsdag her i sommerferien, men selv om jeg holdte min fødselsdag efter ferien, så har folk sjovt nok alligevel ikke kunnet komme.. Hvilket de altid har kunnet ved mine søskende.. Så når der faktisk gad komme nogen, så var jeg bare så glad..! :)
Den eneste grund til at jeg kan lide at have fødselsdag er hyggen - gaver er jo altid dejligt at få..
Men jeg har i mange mange år været trist på min fødselsdag og vågnet op med mareridt.. Det samme mareridt år efter år.. Et mareridt som kommer en gang i mellem.. Og så ved at jeg bliver ældre - og jo så bliver mindet om det, så minder det mig om hvor meget jeg savner min far.. Og på hvor lang ti siden jeg sidst hyggede mig med ham før han døde.. Folk kommer mange gange hurtigt videre i livet, og ikke sørger i lang tid.. Fordi de ved dem man mister ikke ville have man var ked af det.. Men sådan er jeg ikke.. Jeg sørger stadig fordi jeg har sådan et stort savn.. Det er ikke forkert at jeg har det sådan.. Folk er forskellige.. Og jeg går jo heller ikke og græder hele tiden? men jeg kan sagtens mærke savnet hver dag..

(billedet er fra igår hvor jeg hyggede med min søster!)

Men nu til noget mere positivt! Jeg vil da lige fortælle hvad jeg har fået i gave ;)
Jeg har fået:
New moon 3 disk speciel udgave - det samme som Bella's box, men uden merchandise:)
En mega sød lilla top med frynser :)
Penge til at jeg kan blive klippet!:)
Juno dvd:)
The vampires asisstent - vampyr film jeg aldrig har hørt om :)
En bamse min søster har lavet i skolen:)
og i alt 400 kroner, hvor den ene 100 kr. er til en ny lampe :)
Og så i juli fik jeg marton billetter til Twilight, New moon og Eclipse af mine to veninder!!:)

28.07.2010

Jessica Lerner

Igår så jeg en video lavet af Ellen, en sanger inde på youtube som jeg følger! Hun har en konkurrence hvor man skal vælge en sang af Jessica Lerner, som også er en sanger, og så skal man enten vælge sin yndlingssang, sige hvorfor det er en yndlingssang og hvad man helst vil vinde, eller man kan lave en cover version af en af Jessica's sange :)
Hendes sang Miracle er en smuk kærlighedssang og den får tårerne frem i en.. Den er så smuk og det er længe siden at nogen af de nyere sange gør det ved mig.. Mange nu om dage handler jo ikke om andet end piger, sex osv.; men denne her sang rører bare en dybt i hjertet... Jessica er sådan en dygtig sanger/sangskriver og jeg håber virkelig der er flere som vil få øjnene op for hendes evner!!

27.07.2010

Is love in the air?

Her den 17/7 var jeg på date med en der hedder Michael, vi havde skrevet sammen i omkring 10 dage, og han kørte så fra Jylland her til Fyn.. Vi tog på en fin lille picnic i en skov jeg kender - jeg var meget genert! - han havde lavet en kæmpe kurv!! Jordbær, chokolade, sandwiches, MUFFINS og andet godt! Det var bare så hyggeligt! pga. vejret tog vi hjem til mig - hvor han så mødte min familie.. Vi lagde os i min seng (sammen med min mors kærestes datter) og så en gyser der hedder The messengers.. Det var begyndt at regne og da vi stod i regnen ved hans bil, fordi han skulle hjem, stod jeg med en paraply i den ene hånd og en kæmpe chokolade muffin i den anden - og så kyssesede han mig..
Han havde ellers sagt at man ikke kysser på første date (kys på panden, kinden, på håret tæller ikke!) men han fik lov :)

Her i denne weekenden var han her så igen, jeg havde savnet ham enormt meget, og han blev heldigvis hele weekenden.. Vi hyggede og puttede, fjollede og grinede.. Det var bare så dejligt.. Jeg har aldrig kunnet se en fremtid for mig - seriøst! - derfor har jeg altid følt at jeg måske ikke kunne fordi jeg måske ikke ville være her.. (?).. men nu her med Michael, så kan jeg for første gang se en ! Og det betyder så meget for mig, ligesom han også gør.. Jeg tror han måske kan være the one? who knows?

26.06.2010

Et helt år!!


I dag er det et helt år siden, at min klasse på HG og jeg var ude at kører lastbil!! Det er underligt at der allerede er gået et helt år.. I dag er det desuden også et helt år siden af the king of pop Michael Jackson døde (r.i.p).. Han var og vil altid være kongen af pop! <3

Imorgen kommer den smukke Anja mus over (YAY!) og så skal vi bare rigtig hygge hende, min bror og søster, og jeg.. Det bliver sqi da dejligt!! Hmm.. Men hvad har jeg lavet i dag? Jeg har siddet på facebook... Og youtube... Så har jeg spist lidt... Uhm.. Og så har jeg siddet sammen med familien og set VH1 hvor der har været spillet Michael Jackson musik det meste af dagen.. Jeg følte mig nærmest helt klog, fordi jeg vidste en del ting om ham, som de andre ikke gjorde (ondt latter!).. Nu sidder jeg faktisk bare og slapper af efter maden - vi fik karbonader, bådekartofler m. krydderier, og selvfølgelig det vigtigste som er SOVSEN!! (muuums)... Til at slappe af med lytter jeg til Justin Bieber (yeah i got Bieber Fever!!)

30.01.2010

Today?


Jeg er sååå træt af , at bare fordi man har en sygdom, så mister man nogle venner fordi de ikke ''forstår'' en.. Men heldigvis kan man se hvem der er ens virkelige venner.. For de er der for en, selvom man ligger og er syg og svag.. Anja, Tina, Asmaa, Linda, Thuy, Henriette, Kita .. You're my girls till the end ;) <3

At leve med en kronisk sygdom kan være så trætende.. Man kan self. være som alle andre teenagere, men der er også ting jeg f.eks ikke kan.. Jeg har ikke særlig megen energi - sucks - og hvis noget går mig bare liiidt for meget på psykisk, så bliver jeg fandme syg.. Derfor kan jeg ikke rigtigt tage ind til byen om aftenen og feste.. Men i stedet hygger jeg med vennerne hjemme hos en af os, med god mad, hygge, sang og film.. Top nice :D

Men hvor ville jeg dog ønske at der var flere folk der kunne se, at jeg er et menneske og ikke en sygdom.. Alle har brug for mennesker om dem.. Jeg er heldigvis ved at få lidt flere igen, efter at have mistet de fleste... Og dem jeg har nu, holder jeg utrolig meget af.. :) <3

28.01.2010

Wow ! Lang tid siden !


Damn... Det er da ved at være noget tid siden , at jeg har skrevet? 2008 ... wow ... :)
Hmm .. Tja.. Så må jeg jo hellere komme med en opdate !!!

Her i sommers (2009) blev jeg færdig med grunduddannelsen på HG, så jeg fik min hue !! Den lilla'e self. ;) Nice nok, det var hårdt, men jeg klarede det.. Nu ved jeg nogen mener det ikke er den ''rigtige'' hur.. Men bare fordi den ikke avr der først, gør den ikke forkert!! Og det er ikke alle der kan klare gymnasiet.. Det kan jeg f.eks ikke psykisk .. Så HG var perfekt til mig.. :)

Hmm.. Jo..! Jeg ahr gjort noget , som jeg normalt ALDRIG ville gøre !! Yup !! Jeg har skrevet med en sød fyr siden slutningen af April.. Og her i slutningen af November mødtes vi faktisk - er en meget forsigtig person, så det ligner mig slet ikk at mødes sådan - og han boede hos mig og min familie fra fredag til søndag.. Hvad vi lavede? tjaaa.... Who knows :b
Men han er rigtig rigtig sød.. Vi er så i slutningen af Januar nu.. Og han ahr så været her 3 gange.. 3 dage først og så 2*5 dage.. Og så var jeg hjemme hos ham i 5 dage og holdte nytår.. Første gang uden familien !! Weird :S

Men tja, lige nu laver jeg ikke så meget, før jul var jeg på et kursus, men jeg kan ikke rigtigt klare at gå i skole mere.. Så det er om lige at finde noget, som jeg kan klare... Ikke det nemmeste i verden !!!

Det var lige en opdate her fra lille mig , som forresten fyldte 19 i august ;)
Så til sommer runder jeg 20 !! ARG !! det går fanmde hurtigt ;)