Jeg vågnede da lige op til noget dejligt idag! Min veninde havde sagt hun havde købt noget til mig på nettet som ville blive sendt til mig, men har ikke vidst hvad det var.. Postmand Per kom så idag med en lille pakke til mig, hvad fik jeg mon? Det var sendt fra 'The Netherlands' som der stod!
Jeg fik en kop/ et krus! Med et billede af mig og min hund, hvor der står "Hejdi's kop<3"!! Iih hvor fint! Tak søde Linda!!!<3
03.01.2012
Movie time!!!
Eiijs jamen jeg elsker jo bare film, seriøst jeg har vildt mange film stående oh har en bred smag. Her søndag var min mor, søster, papsøster og jeg inde at se den nye Happy Feet 2, jeg så meget frem til den, men var samtidig sådan lidt bekymret for om de havde ødelagt det hele ved at lave en fortsættelse.. Så vi sad med popcorn og sodavand, mens salen så blev mørk og vi var bare så parate!
Filmen handler om at Mumle og Gloria har fået sønnen Erik, som ikke rigtig er en danser som hans far og han har svært ved at finde ud af hvem han er (og han er seriøst bare vildt nuttet!!) han stikker af med to venner hvor Mumle self. Henter den hjem, der kommer dog lidt forhindringer og da de kommer tilbage til kejserpingvinerne er alle de andre spærret inde da dwr er en kæmpe isblok der blokere detbyele (gætter på at det er en reminder om at isen smelter osv der) Mumle og de andre prøver at finde ud af hvordan de vil få alle deres venner og famile fri, men det er slet ikke en nem sag!
Filmen er fyldt med fantastiske sange, bl.a af Pink som ligger stemme til Gloria og hun synger jo fantastisk! Kun to sange var oversat til dansk og de var gode nok, fik virkelig kuldegysninger! Det er en sød film sim bør ses af alle der kan lide den første!!
Om aftenen så vi en film jeg købte der hedder Vanishing on 7th street, hvor Hayden Christensen har den største rolle, da det er ham vi følger mest.. Om den er uhyggelig er lidt afhængig af hvad der skræmmer en. Denne film fjende er selve mørket samt den skygger og da dagene bliver viiirkelig korte har man hurtigt problemer! Skyggerne kan finde dig stort set over alt og intet kan rede dig ud overblys, men det er svært at finde! Jeg var hild med den og jeg synes Hayden er fantastisk, den er spændene men ikke sådan en ARG skræmmende film, kun hvis man har en tendens til at blive skræmt af de mere simple ting (som jeg kan!)
Idag har vi så set Tomorrow when the war began, som foregår i Australien. 8 high school elever tager på camping og kommer tilbage til forladte huse. En krig er nemlig begyndt og det gælder nu om overlevelse. Det var en helt okay god film, men den vil nok ikke faldeni alles smag, da nogle vil finde den kedelig, men herhjemme synes alle den er god, såå bedøm selv :)
Nu putter jeg med vufferen og overvejer at smutten i seng. Selvom jeg hele tiden er træt orker jeg ikke altid at sove, meeeen mine øjne er ret trætte nu, så jeg smutter under dynen :)
Nighty night!
02.01.2012
Godt nytår!!!
2012! Yes sir! Okay, ja jeg er lidt langsom om at skrive det ind, men jeg har viirkelig været træt de sidste dage - sådan er det når man har en sygdom, samtidig med at man vil nå en masse.. Småkage, så kom trætheden og energimanglen!!! Men sådan er det jo bare , gider ikke altid holde mig tilbage :)
Jeg var inviteret ud til min veninde Anja's forældre, for at holde nytår med dem og da jeg kun har vlret hjemmefra en enkelt nytårs aften ever, så slog jeg til! Jeg tog så derud fredag efter ar have været hos ham jeg dater.. Og sikke nogle dage jeg har haft siden sidst jeg skrev! Er sgu ikke helt sikker på at jeg kommer til motion hos kommunen denne uge, så vil jeg hellere handle med min mor, end at bruge al min energi (den smule jeg har tilbage) på at få det værre.....
Jeg håber alle kom godt ind i det nye år!
Knus
Jeg var inviteret ud til min veninde Anja's forældre, for at holde nytår med dem og da jeg kun har vlret hjemmefra en enkelt nytårs aften ever, så slog jeg til! Jeg tog så derud fredag efter ar have været hos ham jeg dater.. Og sikke nogle dage jeg har haft siden sidst jeg skrev! Er sgu ikke helt sikker på at jeg kommer til motion hos kommunen denne uge, så vil jeg hellere handle med min mor, end at bruge al min energi (den smule jeg har tilbage) på at få det værre.....
Jeg håber alle kom godt ind i det nye år!
Knus
22.12.2011
Uuuh
Okay jeg ved godt at jeg sagde jeg nok ikke ville lave flere indlæg pt, men sagen er at jeg har fået en app på min mobil, hvor jeg kan blogge videre! Noget af grunden til at jeg ikke gør det på computeren, er at min bærbare er gammel og slidt, så den er pisse langsom og gider ikke bruge min mors hele tiden :) but now i can blogg evertwhere on my iphone!! Awesome :)
20.12.2011
Glædelig jul!
Julen handler ikke om gaver, papir eller silkebånd. Den handler om de hjerter vi glæder og den kærlighed vi giver.
Jeg vil allerede nu ønsker alle sammen en rigtig glædelig jul, da jeg ikke tror jeg kommer på inden jul. Jeg håber i får nogle fantastiske juledage og at i er sammen med dem i holder af, mere kan man ikke spørge efter. Så fra lille mig til alle jer - glædelig jul <3
Jeg vil allerede nu ønsker alle sammen en rigtig glædelig jul, da jeg ikke tror jeg kommer på inden jul. Jeg håber i får nogle fantastiske juledage og at i er sammen med dem i holder af, mere kan man ikke spørge efter. Så fra lille mig til alle jer - glædelig jul <3
Suk..
Jeg har haft nogle gode og dårlige dage siden ejg sidst skrev.
I fredags havde jeg som sagt juleafslutning der hvor jeg er hos kommunen, bagefter tog jeg bussen ud til Rosengårdcentret hvor jeg skulle mødes med min mor - men imens jeg står i bussen og hører musik, ser jeg på facebook at min lærer jeg havde i folkeskolen døde torsdag aften. Hun havde kræft og havde fået det godt igen, men desværre fik hun et tilbagefald for 2 uger siden. Men i det mindste sov hun stille ind. Jeg blev rigtig ked af det og var ved at tude da jeg sagde det til min mor. Det er 2. lærer på kort tid. Virkelig hårdt.
Noget af det positive var at vi fik bagt og hentet juletræ, det var virkelig hyggeligt og vi havde 5 hele plader fyldt med jødekager som skulle bages! daaamn (; mum!
Søndag var jeg hos ham jeg dater, vi så Green Lantern, som jeg synes er en fed film - jeg elsker superhelte! - og så ser Ryan Renolds altså brand godt ud!! Hehehe..
Og så var det godt nok hyggeligt at være ude på min gamle folkeskole igår, min søsters årgang skulle lave underholdning til de store elever her som juleafslutning (de viste det til dem idag) og de valgte at lave en film om hvordan det ville være, hvis Jesus blev født i 2011.. Den var da sød, men yndlingsscenen var Lynkineseren! Jeg avr bare lidt skuffet da det er en tradition at man laver noget på scenen - altså underholdning, skuespil, sang ect ect.. Da det var min årgang sang jeg da i hvert fald selv, såå.. Men ja sådan er det jo bare!
Ellers var der noget Pigerne mod drengene, hvor der var forskellige opgaver, gætte julesange samt kunstnere, tegne i blinde, sportsquiz, julekalendere gennem tiden osv osv.. Pigerne vandt ;) Eksempelvis fik min brors hold 2 point i julesangene hvor mit hold fik 16 :) Hihi, det var han ikke glad for!
Men nu venter jeg på at min mor samt hendes kæreste kommer hjem, da de er til frokost hos mine bedsteforældre. Og så venter jeg på at få af vide hvornår jeg skal over til daten igen før det bliver jul! :)
God tirsdag!
I fredags havde jeg som sagt juleafslutning der hvor jeg er hos kommunen, bagefter tog jeg bussen ud til Rosengårdcentret hvor jeg skulle mødes med min mor - men imens jeg står i bussen og hører musik, ser jeg på facebook at min lærer jeg havde i folkeskolen døde torsdag aften. Hun havde kræft og havde fået det godt igen, men desværre fik hun et tilbagefald for 2 uger siden. Men i det mindste sov hun stille ind. Jeg blev rigtig ked af det og var ved at tude da jeg sagde det til min mor. Det er 2. lærer på kort tid. Virkelig hårdt.
Noget af det positive var at vi fik bagt og hentet juletræ, det var virkelig hyggeligt og vi havde 5 hele plader fyldt med jødekager som skulle bages! daaamn (; mum!
Søndag var jeg hos ham jeg dater, vi så Green Lantern, som jeg synes er en fed film - jeg elsker superhelte! - og så ser Ryan Renolds altså brand godt ud!! Hehehe..
Og så var det godt nok hyggeligt at være ude på min gamle folkeskole igår, min søsters årgang skulle lave underholdning til de store elever her som juleafslutning (de viste det til dem idag) og de valgte at lave en film om hvordan det ville være, hvis Jesus blev født i 2011.. Den var da sød, men yndlingsscenen var Lynkineseren! Jeg avr bare lidt skuffet da det er en tradition at man laver noget på scenen - altså underholdning, skuespil, sang ect ect.. Da det var min årgang sang jeg da i hvert fald selv, såå.. Men ja sådan er det jo bare!
Ellers var der noget Pigerne mod drengene, hvor der var forskellige opgaver, gætte julesange samt kunstnere, tegne i blinde, sportsquiz, julekalendere gennem tiden osv osv.. Pigerne vandt ;) Eksempelvis fik min brors hold 2 point i julesangene hvor mit hold fik 16 :) Hihi, det var han ikke glad for!
Men nu venter jeg på at min mor samt hendes kæreste kommer hjem, da de er til frokost hos mine bedsteforældre. Og så venter jeg på at få af vide hvornår jeg skal over til daten igen før det bliver jul! :)
God tirsdag!
15.12.2011
Jul jul jul!
Jeg indrømmer det virkelig gerne, jeg elsker julen og har altid gjort det!!!
Det kan gøre være at folk synes julen er opreklameret osv, men den er ikke emre opreklameret end de selv gør den til! That simple...
Sidespor, sorry :)
Men som sagt elsker jeg julen, jeg elsker hyggen, maden, atsmofæren, det hele. Ville dog virkelig gerne have haft noget sne - nogle mener jeg burde være tilfreds med at vi fik sne de sidste to år, men hey jeg er altså ikke den eneste som vil have sne!
Jeg ahr fået købt stort set alle gaver, jeg skal bare lige ud og købe den sidste imorgen, da jeg lige skulle have penge fra mine søskende til den - så det er jo nice. Alle andre gaver havde jeg faktisk købt omkring den 20. november hehe :)
Imorgen har vi juleafslutning der hvor jeg er (ved kommunen) hvor der skal spises risalamande og bare hygges, dog kan jeg ikke lide risalamande, men sådan er det jo bare! Der skal bare hygges i hvert fald, specielt med den søde Lisa Marie ;) Bagefter skal jeg jo købe den sidste julegave, så når det er gjort kan jeg komme jeg og slappe af! Yes mam..
Lørdag står den på julebagning! Klejner, kokosmarkroner, jødekager, krydderkage og havregrynskugler.. muuums! Elsker at bage og især at spise de lækre ting bagefter :) Lisa Marie kommer også og hygger med, da jeg inviterede hende, så skal der laves julestemning!
Sødan skal vi ud og gå en lang tur for at købe juletræ, det bliver djeligt, håber der er nogle pæne i år, vi har haft været sent ude de sidste år, så det var ikke liiige de aller pæneste træer, men de var nu flotte alligevel :)
Og så skal jeg (endelig) over til ham jeg dater igen. Ih hvor begynder jeg at savne ham! Virkelig irriterende hehe ;) Han ahr haft travlt hele ugen med skoleopgaver osv, så jeg har ikke været hos ham siden sidste onsdag/torsdag :/ Og det er altså lang tid, når jeg har været vandt til at se ham hver anden dag nærmest... mhmm... Så jeg glæder mig virkelig til at se ham igen, det bliver vildt godt!
Juleaften skal jeg have morgenmad med de andre herhjemme. Bagefter skal jeg måske med ud på sygehuset, da min bror og nogle fra hans kirke skal synge for børnene. Der har jeg fået lov til at komme med, da jeg elsker at synge og så ved jeg hvordan det er at være indlagt derude. Jeg ved hvor ensomt det kan være. Så hvis man kan skabe lidt juleglæde til dem, som er nødt til at være derude i julen, så føler jeg altså man gør noget specielt! Ellers skal jeg som altid se Disney's juleshow 'Fra alle os til alle jer', spise virkelig god mad, have dessert, synge julesange, danse om juletræ og åbne gaver :)
D. 27. har vi en julefrokost vi har haft i mange år, normalt er det dog den 26.! Men i år ligger den dag bedst. Det glæder jeg mig self. til, selvom jeg faktisk ikke har andre end min mor at snakke med der... yay? Må finde et godt spil på min mobil.....
Nytårsaften går jeg ud fra at jeg 'bare' er herhjemme, da jeg ikke er inviteret andre steder hen! Så den står på at der bliver lavet skinke eller hamburgeryg med det der grønne sovse noget - hvilket jeg ikke kan lide! Så os der ikke kan lide det får en lækker hakkebøf med brun sovs - hvilket jeg elsker! ;) Så hygges der i sofaen eller ved spisebordet til hyggesnak, lidt alkohol og godter.. kl 24 skåler vi og går ud og ser på fyrværkeri! Jeg bor et sted hvor der er mange andre der fyrer af, så det kan ikke betale sig at vi køber noget, for vi ville ikke kunne se det i mængden! *overdriver en smule* hehe..
Men det er resten af min December, til hvis jeg ikke lige får fundet tid til at skrive :)
Hvad skal i?
Det kan gøre være at folk synes julen er opreklameret osv, men den er ikke emre opreklameret end de selv gør den til! That simple...
Sidespor, sorry :)
Men som sagt elsker jeg julen, jeg elsker hyggen, maden, atsmofæren, det hele. Ville dog virkelig gerne have haft noget sne - nogle mener jeg burde være tilfreds med at vi fik sne de sidste to år, men hey jeg er altså ikke den eneste som vil have sne!
Jeg ahr fået købt stort set alle gaver, jeg skal bare lige ud og købe den sidste imorgen, da jeg lige skulle have penge fra mine søskende til den - så det er jo nice. Alle andre gaver havde jeg faktisk købt omkring den 20. november hehe :)
Imorgen har vi juleafslutning der hvor jeg er (ved kommunen) hvor der skal spises risalamande og bare hygges, dog kan jeg ikke lide risalamande, men sådan er det jo bare! Der skal bare hygges i hvert fald, specielt med den søde Lisa Marie ;) Bagefter skal jeg jo købe den sidste julegave, så når det er gjort kan jeg komme jeg og slappe af! Yes mam..
Lørdag står den på julebagning! Klejner, kokosmarkroner, jødekager, krydderkage og havregrynskugler.. muuums! Elsker at bage og især at spise de lækre ting bagefter :) Lisa Marie kommer også og hygger med, da jeg inviterede hende, så skal der laves julestemning!
Sødan skal vi ud og gå en lang tur for at købe juletræ, det bliver djeligt, håber der er nogle pæne i år, vi har haft været sent ude de sidste år, så det var ikke liiige de aller pæneste træer, men de var nu flotte alligevel :)
Og så skal jeg (endelig) over til ham jeg dater igen. Ih hvor begynder jeg at savne ham! Virkelig irriterende hehe ;) Han ahr haft travlt hele ugen med skoleopgaver osv, så jeg har ikke været hos ham siden sidste onsdag/torsdag :/ Og det er altså lang tid, når jeg har været vandt til at se ham hver anden dag nærmest... mhmm... Så jeg glæder mig virkelig til at se ham igen, det bliver vildt godt!
Juleaften skal jeg have morgenmad med de andre herhjemme. Bagefter skal jeg måske med ud på sygehuset, da min bror og nogle fra hans kirke skal synge for børnene. Der har jeg fået lov til at komme med, da jeg elsker at synge og så ved jeg hvordan det er at være indlagt derude. Jeg ved hvor ensomt det kan være. Så hvis man kan skabe lidt juleglæde til dem, som er nødt til at være derude i julen, så føler jeg altså man gør noget specielt! Ellers skal jeg som altid se Disney's juleshow 'Fra alle os til alle jer', spise virkelig god mad, have dessert, synge julesange, danse om juletræ og åbne gaver :)
D. 27. har vi en julefrokost vi har haft i mange år, normalt er det dog den 26.! Men i år ligger den dag bedst. Det glæder jeg mig self. til, selvom jeg faktisk ikke har andre end min mor at snakke med der... yay? Må finde et godt spil på min mobil.....
Nytårsaften går jeg ud fra at jeg 'bare' er herhjemme, da jeg ikke er inviteret andre steder hen! Så den står på at der bliver lavet skinke eller hamburgeryg med det der grønne sovse noget - hvilket jeg ikke kan lide! Så os der ikke kan lide det får en lækker hakkebøf med brun sovs - hvilket jeg elsker! ;) Så hygges der i sofaen eller ved spisebordet til hyggesnak, lidt alkohol og godter.. kl 24 skåler vi og går ud og ser på fyrværkeri! Jeg bor et sted hvor der er mange andre der fyrer af, så det kan ikke betale sig at vi køber noget, for vi ville ikke kunne se det i mængden! *overdriver en smule* hehe..
Men det er resten af min December, til hvis jeg ikke lige får fundet tid til at skrive :)
Hvad skal i?
Hmm..?
Okay, jeg har gået og været sådan lidt små irriteret de sidste dage.. FOrdi jeg har en rigtig sød dejlig veninde, som desværre er flyttet et godt stykke væk. Hun har så for 2-3 måneder siden syntes at vi (mig og to andre) ikke skrev så meget til hende mere og ikke rigtig kontaktede hende.. Det har jeg så haft gjort og vi fik redet ud på tingene.. fair nok og vi har haft det godt siden..
Men her sidste weekend skrev vi lidt inde på facebook.. Jeg skrev så noget mere og hun svarede ikke - gættede hun sikkert bare ikke var ved computeren der.. Jeg skrev så dagen efter. Mere end en gang.. I løbet af ugen skrev jeg mere til hende OGSÅ på hendes væg.. Men intet svar.. Altså jeg tænkte det nok var fordi hun evt. havde lidt travlt på arbejdet.. Men.. Så ser jeg at hun sagtens kan skrive til en anden af vores veninder.. Og til andre.. Sorry men det pisser mig sgu lidt af, for hun sagde selv der at vi ikke skrev så meget til ehnde mere, det kom vi så over og vi fik det godt og nu gør hun sådan? Altså havd fanden skal jeg lige gøre ved det? Jeg kan jo ikke snakke med hende om det, for hun skriver jo ikke tilbage til mig? Og jeg ringer meeeget sjælendt til folk, da jeg får ondt i hovede og ører af at snakke i mobil for meget... Gaaah.....
Men her sidste weekend skrev vi lidt inde på facebook.. Jeg skrev så noget mere og hun svarede ikke - gættede hun sikkert bare ikke var ved computeren der.. Jeg skrev så dagen efter. Mere end en gang.. I løbet af ugen skrev jeg mere til hende OGSÅ på hendes væg.. Men intet svar.. Altså jeg tænkte det nok var fordi hun evt. havde lidt travlt på arbejdet.. Men.. Så ser jeg at hun sagtens kan skrive til en anden af vores veninder.. Og til andre.. Sorry men det pisser mig sgu lidt af, for hun sagde selv der at vi ikke skrev så meget til ehnde mere, det kom vi så over og vi fik det godt og nu gør hun sådan? Altså havd fanden skal jeg lige gøre ved det? Jeg kan jo ikke snakke med hende om det, for hun skriver jo ikke tilbage til mig? Og jeg ringer meeeget sjælendt til folk, da jeg får ondt i hovede og ører af at snakke i mobil for meget... Gaaah.....
11.12.2011
How many times will it take to get it right?
Det er vidst ingen overraskelse at jeg er helt vild med serien Glee - den vises på DR HD hver søndag og genudsendes om tirsdaegn.. Jeg kan se mig selv i mange af personerne og jeg er vild med deres fortolkninger af sangene. Her i søndags skulle de så til en konkurrence der er hver år - sidste år vandt de ikke, men om de vandt denne gang, det vil jeg ikke fortælle da der måske er nogle som gerne vil se episoden uden spoilers (;
I år har de dog valgt at lave deres egene sange. Hvilket er noget af en opgave.. Det er faktisk ikke så let at skrive en sang, hvis den skal være ordenlig. Alle kan skrive nogle rim - men det er dem med følelser der er de ordenlige sange efter min mening.. Rachel i serien har skrevet ssange om sit hårbånd, om at være enebarn med to fædre og sådan - hvilket jo ikke liiige er hvad der fanger folk interesser..
Som der bliver sagt i afsnittet, så er nogle af de største sange der er skrevet/sunget, sange om smerte man går igennem. Det er noget Rachel virkelig kommer til at føle og derfor får hun endelig skrevet sin helt egen sang. Men der skal jo bruges 2! Derfor har resten af holdet i samarbejde skrevet en sang. De er jo vandt til at folk disser dem og prøver på at holde dem nede. Det skriver de en sang om!
'Loseres like me' er en sang om hvordan folk ser på en, kalder en for taber osv, men hvor man begynder at blive ligeglad fordi det går en til at kæmpe hårdere og vise man kan ting.. Den handler om at bare være sig selv og ja, det er jo forskelligt hvad man får ud af sangen! Men jeg fik virkelig tårer i øjnene og græd da jeg så den, for jeg kunne virkelig føle den.. Jeg var aldrig den populære eller upopulære, men jeg ahr været blevet mobbet og var lidt af en outsider da jeg var anderledes.. Og folk gjorde mig bange for mine drømme.. Så jeg hører den sang meget for tiden!
just go ahead and hate on me and run your mouth (so everyone can hear)
hit me with the worst you got and knock me down (baby i don't care)
keep it up and soon enough you'll figure out,
you wanna be, you wanna be
a loser like me... a loser like me
En anden god sang der var med, som jeg virkelig er vild med, er sangen 'Get it right' som er den Rachel har skrevet. Lea Michele er en fantastisk sangerinde og jeg kan hører på hende dag ud og dag ind! Sangen handler om at man føler alting abre falder sammen om en. At man prøver og prøver, men det går bare aldrig godt. I det her tilfælde er den rettet mod Finn som er sammen med Quinn igen. Hun elsker ham stadig og vil jo altid prøve at kæmpe videre. Så kærligheden gør ondt, hvilket har gjort at hun får skrevet om det. For hvor meget skal vi egentlig gøre før alt bliver okay? Før vi finder den rigtige? Og uden at sårer en masse på vejen? Den fik mig til at tænke på min eks. For hvad hvis jeg havde sagt hvor syg jeg egentlig var på daværende tidspunkt? Forklarede hvorfor jeg var sådan de sidste gange vi var sammen. Ville det have ændret noget? Det kommer jeg aldrig til at vide, men sangen fik mig igen til at græde og jeg har gået og sunget den hele ugen.. Den ramte mig også meget.
What can you do when your good isn’t good enough?
When all that you touch tumbles down?
‘Cause my best intentions keep making a mess of things
I just wanna fix it somehow
But how many it times will it take?
Oh, how many times will it take for me?
To get it right
To get it right
På den her måde får i faktisk også mange af mine følelser, tanker og sådan at vide.. Ja faktisk hvordan jeg er. Det er sange der virkelig beskriver ting jeg ahr været igennem.. Bogtsaveligt talt!
Så tag at lyt til dem og til dem der ser ned på Glee - giv dem da en chance, selvom det måske ikke lige er jeres smag, så lyt til teksterne! (:
Hav en fortsat god aften!
Lang tid siden?
Jeps, jeg ved godt det er lang tid siden jeg sidst har skrevet herinde, men jeg har manglet lidt inspiration og jeg har ikke rigtig været på computeren på det sidste!
Nu tænkte jeg så at jeg hellere måtte skrive abre et eller andet, så det her indlæg handler ikke om en bestemt ting, men tja, bare om noget (:
Kan da sige at jeg er begyndt at date en? han er rigtig sød og vi har dated siden 1. November - synes det går rigtig godt, så nu må vi se hvordan det går.
Samtidig kan jeg dog godt komme til at komme tænke på nogle af de fyre fra fortiden, fordi jeg har det bedre med ham her, og det ved jeg jo kun ved at tænke på fortiden? Right? yeah well, men sådan er det vel nu engang..
Imorgen skal jeg så hjem til ham igen, det bedste ved ham er nok det at han tager mig præcis som den jeg er. Mange af dem jeg har dated har ikke rigtigt kunne forholde sig til/acceptere at jeg har en sygdom og derfor ikke kan gå i skole, arbejde osv.. Men da jeg snakkede med ham om det - allerede anden gang vi sås - der kunne ejg se på ham at det ikke ændrede den måde han så mig på.. Han skulle dog self. lige sluge det hele, da vi ved det hele om hinanden, så det går godt og han tager mig som jeg er.. Det er virkelig en dejlig følelse at få for en gangs skyld.. Ikke at skulle prøve at ændre sig bare fordi en perosn ikke accepterer en.. Men ikke denne gang, det er dejligt :)
Og ellers har jeg abre været i julehumør og sådan :) Ville dog gerne have noget sne!! Elsker sne<3
Nu tænkte jeg så at jeg hellere måtte skrive abre et eller andet, så det her indlæg handler ikke om en bestemt ting, men tja, bare om noget (:
Kan da sige at jeg er begyndt at date en? han er rigtig sød og vi har dated siden 1. November - synes det går rigtig godt, så nu må vi se hvordan det går.
Samtidig kan jeg dog godt komme til at komme tænke på nogle af de fyre fra fortiden, fordi jeg har det bedre med ham her, og det ved jeg jo kun ved at tænke på fortiden? Right? yeah well, men sådan er det vel nu engang..
Imorgen skal jeg så hjem til ham igen, det bedste ved ham er nok det at han tager mig præcis som den jeg er. Mange af dem jeg har dated har ikke rigtigt kunne forholde sig til/acceptere at jeg har en sygdom og derfor ikke kan gå i skole, arbejde osv.. Men da jeg snakkede med ham om det - allerede anden gang vi sås - der kunne ejg se på ham at det ikke ændrede den måde han så mig på.. Han skulle dog self. lige sluge det hele, da vi ved det hele om hinanden, så det går godt og han tager mig som jeg er.. Det er virkelig en dejlig følelse at få for en gangs skyld.. Ikke at skulle prøve at ændre sig bare fordi en perosn ikke accepterer en.. Men ikke denne gang, det er dejligt :)
Og ellers har jeg abre været i julehumør og sådan :) Ville dog gerne have noget sne!! Elsker sne<3
22.10.2011
Halloween?
Min søster er sindsyg vild med halloween, hun elsker at blive skræmt - på nær hvis det er mig som skræmmer hende ;)
Men her da jeg gik i 6. klasse lavede min klasse vores egen gyserfilm og jeg tror nok det var ved Halloween.. Det handlede om at der var en morder som angreb os en efter en til en klassefest på skolen. Jeg var pisse skræmt, for vi skulle overnatte på skolen og det hele, der var pisse mørkt OG jeg var bange for mørke! Så da det var min lille gruppes tur til at blive slået ihjel, der var jeg virkelig bange. jeg sad og gemte mig på et lille legeslot. Og jeg kunne jo ikke se hvornår min lærer, som var morderen, ville komme og slå mig ihjel. Jeg sad bare derog var virkelig skræmt og blev mere og mere bange, hvor mit åndedrag blev hurtigere og hurtigere. Da kom der en hånd på min skulder og jeg skreg bare.. Min lærer var nødt til at berolige mig bagefter fordi jeg var blevet så skræmt haha.. Det skal lige siges jeg var en værre kylling! De andre blev så også slået ihjel og vi smuttede over i gymnastiksalen, hvor vi alle skulle sove og se gyserfilm.. Det vil så sige at jeg lagde mig til at sove fordi jeg var blevet skræmt nok for en aften! Det tog noget tid før jeg turde gå alene om aftenen udenfor og jeg brød mig ikke om at sove inærheden af skolen i lang tid. Så min venidne kom hjem til mig istedet for at jeg skulle hjem til hende.. Filmen blev desuden vist til vores skolefest, hvilket var en kæmpe succes :)
Jeg fejrer ikke selv Halloween, men jeg synes det er fedt at andre gør, hvis i skal bruge nogle ting så kig på http://www.coolstuff.dk/tag/halloween , de har nogle fede ting man kan bruge :)
God fornøjelse med at skræmme folk!
Men her da jeg gik i 6. klasse lavede min klasse vores egen gyserfilm og jeg tror nok det var ved Halloween.. Det handlede om at der var en morder som angreb os en efter en til en klassefest på skolen. Jeg var pisse skræmt, for vi skulle overnatte på skolen og det hele, der var pisse mørkt OG jeg var bange for mørke! Så da det var min lille gruppes tur til at blive slået ihjel, der var jeg virkelig bange. jeg sad og gemte mig på et lille legeslot. Og jeg kunne jo ikke se hvornår min lærer, som var morderen, ville komme og slå mig ihjel. Jeg sad bare derog var virkelig skræmt og blev mere og mere bange, hvor mit åndedrag blev hurtigere og hurtigere. Da kom der en hånd på min skulder og jeg skreg bare.. Min lærer var nødt til at berolige mig bagefter fordi jeg var blevet så skræmt haha.. Det skal lige siges jeg var en værre kylling! De andre blev så også slået ihjel og vi smuttede over i gymnastiksalen, hvor vi alle skulle sove og se gyserfilm.. Det vil så sige at jeg lagde mig til at sove fordi jeg var blevet skræmt nok for en aften! Det tog noget tid før jeg turde gå alene om aftenen udenfor og jeg brød mig ikke om at sove inærheden af skolen i lang tid. Så min venidne kom hjem til mig istedet for at jeg skulle hjem til hende.. Filmen blev desuden vist til vores skolefest, hvilket var en kæmpe succes :)
Jeg fejrer ikke selv Halloween, men jeg synes det er fedt at andre gør, hvis i skal bruge nogle ting så kig på http://www.coolstuff.dk/tag/halloween , de har nogle fede ting man kan bruge :)
God fornøjelse med at skræmme folk!
07.10.2011
True love
True love. Happy ever after. Er det ikke noget vi alle drømmer om? At finde den person, det er meningen at leve resten af vores liv med? Hvis man drømmer om at kunne hoppe fra tøs til tøs eller fyr til fyr, resten af sit liv, altså.. det er da ikke et liv? Er det?
Siden jeg var helt lille, har jeg altid drømt om at finde kærligheden. Jeg så det i film, hørte det i bøger og så det i mine forældre. At finde den person, man sagtens kan leve uden, men ikke vil undvære i sit liv. At have den person man vågner op sammen med og vil vågne op med personen resten af livet. Blive gift, fordi at det er et løfte til hinanden om evigt troskab og kærlighed. At få børn og se dem vokse op. At have den ene perosn du vil blive gammel med. Det har altid været hvad jeg ønskede i mit liv.
Som mange andre har jeg haft drømme. Om at blive skuespiller, sanger, kok, skolelærer, læge, eller noget helt andet. Men betyder de drømme virkelig noget? For mig er det ikke det vigtigste, for hvad er det værd, hvis man ikke har den person at dele det med?
Som lille leger man altid far, mor og børn. Min daværende veninde havde også en fin hvid klæd-ud brudekjole, som vi skulle skiftes til at have når vi legede. Men jeg fik sjælendt lov til at have den på. For mens jeg måske lige skulle have noget at drikke eller eks. på toilettet, så når jeg kom tilbage, så havde hun altid kjolen på. Derfor skulle jeg altid være brudegommen.
Det har så gjort, at siden jeg var den lille pige, så begyndte jeg at planlægge hvordan mit bryllup engang skulle være. Kjolen, blomsterne, kagen, dekorationerne, kirken, det hele - men så min fremtidige mand kunne komme med indvendinger self ;) Jeg drømte, at når jeg gik ud af folkeskolen ville jeg finde et arbejde og få en kæreste. Jeg ville blive gift som 21 årig, for så havde vi været sammen i nogle år. Derefter ville jeg året efter få mit første barn.
Ja jeg er idag 21 år og single. Jeg drømmer om at finde kærligheden og det er min eneste drøm lige nu. For når jeg har fundet ham jeg vil være sammen med resten af mit liv, så kommer der en ny drøm om børn osv. (som der jo så også er små drømme nu!). Pga min sygdom kan jeg ikke drømme om de forskellige ting som andre. Jeg drømte om at blive skolelærer, men jeg kan ikke holde til det. Måske engang, men slet slet ikke nu.
Mange unge på min alder, de er ikke parat til de ting jeg gerne vil. Nogle tror de er det, men når det kommer til stykket, så springer de fra. Sygdommen hjælper heller ikke ligefrem på det, det skræmmer de fleste væk. Det gør lidt ondt, for selvom man er syg, så er man stadig en person.
Man vælger ikke selv hvem man bliver forelsket i. Indtil videre har jeg 'kun' været virkelig forelsket og elsket en fyr. Han knuste også mit hjerte og det har været svært at komme over. Jeg kan savne hans venskab, men vil under ingen omstændigheder tilbage til ham. Jeg har self. været lidt småforelsket i nogle andre, men det har hurtigt været sluttet med dem, før jeg har kunnet falde helt 100% for dem. Så jeg har sluppet med en mindre smerte de få gange.
Hvor mange hjertesorger skal man egentlig igennem før man finder manden/kvinden i sit liv? Det er ikke engang alle der tror på at der er den ene person i verdenen, som man er skabt til at være sammen med. Men det tror jeg på.
Jeg tror ikke på Gud af nogle personlige årsager. Men jeg ved også at i hårde tider, har man brug for at tro på et eller andet. Nogle gange har jeg selv håbet på, at Gud kunne findes, men ellers ikke. Men det jeg tror på nu og altid vil tro på - er kærlighed.
Men når man altid har haft svært ved virkelig at forestille sig en fremtid. Man har sagtens kunne drømme om det, men det bare aldrig føltes virkeligt, som om man ikke kunne se det, fordi man ikke vil være der til den tid. Hvorfor så tro og håbe på at finde den ægte kærlighed?..
... fordi den person netop kan give dig din fremtid
Siden jeg var helt lille, har jeg altid drømt om at finde kærligheden. Jeg så det i film, hørte det i bøger og så det i mine forældre. At finde den person, man sagtens kan leve uden, men ikke vil undvære i sit liv. At have den person man vågner op sammen med og vil vågne op med personen resten af livet. Blive gift, fordi at det er et løfte til hinanden om evigt troskab og kærlighed. At få børn og se dem vokse op. At have den ene perosn du vil blive gammel med. Det har altid været hvad jeg ønskede i mit liv.
Som mange andre har jeg haft drømme. Om at blive skuespiller, sanger, kok, skolelærer, læge, eller noget helt andet. Men betyder de drømme virkelig noget? For mig er det ikke det vigtigste, for hvad er det værd, hvis man ikke har den person at dele det med?
Som lille leger man altid far, mor og børn. Min daværende veninde havde også en fin hvid klæd-ud brudekjole, som vi skulle skiftes til at have når vi legede. Men jeg fik sjælendt lov til at have den på. For mens jeg måske lige skulle have noget at drikke eller eks. på toilettet, så når jeg kom tilbage, så havde hun altid kjolen på. Derfor skulle jeg altid være brudegommen.
Det har så gjort, at siden jeg var den lille pige, så begyndte jeg at planlægge hvordan mit bryllup engang skulle være. Kjolen, blomsterne, kagen, dekorationerne, kirken, det hele - men så min fremtidige mand kunne komme med indvendinger self ;) Jeg drømte, at når jeg gik ud af folkeskolen ville jeg finde et arbejde og få en kæreste. Jeg ville blive gift som 21 årig, for så havde vi været sammen i nogle år. Derefter ville jeg året efter få mit første barn.
Ja jeg er idag 21 år og single. Jeg drømmer om at finde kærligheden og det er min eneste drøm lige nu. For når jeg har fundet ham jeg vil være sammen med resten af mit liv, så kommer der en ny drøm om børn osv. (som der jo så også er små drømme nu!). Pga min sygdom kan jeg ikke drømme om de forskellige ting som andre. Jeg drømte om at blive skolelærer, men jeg kan ikke holde til det. Måske engang, men slet slet ikke nu.
Mange unge på min alder, de er ikke parat til de ting jeg gerne vil. Nogle tror de er det, men når det kommer til stykket, så springer de fra. Sygdommen hjælper heller ikke ligefrem på det, det skræmmer de fleste væk. Det gør lidt ondt, for selvom man er syg, så er man stadig en person.
Man vælger ikke selv hvem man bliver forelsket i. Indtil videre har jeg 'kun' været virkelig forelsket og elsket en fyr. Han knuste også mit hjerte og det har været svært at komme over. Jeg kan savne hans venskab, men vil under ingen omstændigheder tilbage til ham. Jeg har self. været lidt småforelsket i nogle andre, men det har hurtigt været sluttet med dem, før jeg har kunnet falde helt 100% for dem. Så jeg har sluppet med en mindre smerte de få gange.
Hvor mange hjertesorger skal man egentlig igennem før man finder manden/kvinden i sit liv? Det er ikke engang alle der tror på at der er den ene person i verdenen, som man er skabt til at være sammen med. Men det tror jeg på.
Jeg tror ikke på Gud af nogle personlige årsager. Men jeg ved også at i hårde tider, har man brug for at tro på et eller andet. Nogle gange har jeg selv håbet på, at Gud kunne findes, men ellers ikke. Men det jeg tror på nu og altid vil tro på - er kærlighed.
Men når man altid har haft svært ved virkelig at forestille sig en fremtid. Man har sagtens kunne drømme om det, men det bare aldrig føltes virkeligt, som om man ikke kunne se det, fordi man ikke vil være der til den tid. Hvorfor så tro og håbe på at finde den ægte kærlighed?..
... fordi den person netop kan give dig din fremtid
01.10.2011
Aqua?
YUP! Aqua er lige nøjagtig hvem jeg har mødt idag, weeee :)
Jeg var i Bilka forleden dag sammen med min mor og min bedte - der skulle nemlig månedhandles.. Der var der så et fint skilt ved starten, hvor der stod at Aqua ville komme derud fra kl. 14 til ca kl. 16, hvor de ville skrive autografer!!! Se det måtte jeg da tage til? Ikke? JO!!
Så min bror, min mors kærestes datter og jeg, vi tog derud - min bror troede det var i Rosengårdcentret, så han kom lidt sent.... Typisk hehe ;) you know I like you :D
men jeg ahvde så købt deres nye CD, som ejg kunne få signeret og det fik jeg, samt en stooooor plakat! Virkelig nice.. Søren var den første der skrev på den og ville skrive ''hej'' efterfulgt med mit navn, så jeg sagde at jeg hedder Hejdi - med J - og det synes han var fedt og så sad de alle 4 og snakkede om det hahaha.. Så jeg stod bare og snakkede med dem, som hvis jeg kendte dem personligt? Nice! De to andre var lidt shy, men det var fait nok..
Lene kiggede så rundt efter vi havde været der og vi stod og tog nogle billeder, så fangede hun mit blik og vinkede til mig, som at hun genkendte mig - altså jeg blev lidt stolt/rørt! Jeg blev viiiirkelig glad!!
Det var virkelig en god dag, jeg fik også købt en øjenbrynsblyant, en film (Bride Wars) og så fik vi grillet flæskesteg til aftensmad, da min mor og hendes kæreste har været sammen i 3 år.. Det kan man da kalde en god dag :)
Imorgen skal jeg til fødselsdag/åbent hus hos en veninde, hun fylder 26 og er udlært.. Det bliver godt, da jeg har følt mig en smule ensom de sidste mange måneder.. Sååå.. Og nu flytter hun snart til Nordsjælland, så det hjælper ikke ligefrem.. Og JO det er langt fra Odense, når en togtur tager stort set al energi fra en.. men sådan er det jo...
Nu vil jeg spise min is og bare slappe af!!
Jeg var i Bilka forleden dag sammen med min mor og min bedte - der skulle nemlig månedhandles.. Der var der så et fint skilt ved starten, hvor der stod at Aqua ville komme derud fra kl. 14 til ca kl. 16, hvor de ville skrive autografer!!! Se det måtte jeg da tage til? Ikke? JO!!
Så min bror, min mors kærestes datter og jeg, vi tog derud - min bror troede det var i Rosengårdcentret, så han kom lidt sent.... Typisk hehe ;) you know I like you :D
men jeg ahvde så købt deres nye CD, som ejg kunne få signeret og det fik jeg, samt en stooooor plakat! Virkelig nice.. Søren var den første der skrev på den og ville skrive ''hej'' efterfulgt med mit navn, så jeg sagde at jeg hedder Hejdi - med J - og det synes han var fedt og så sad de alle 4 og snakkede om det hahaha.. Så jeg stod bare og snakkede med dem, som hvis jeg kendte dem personligt? Nice! De to andre var lidt shy, men det var fait nok..
Lene kiggede så rundt efter vi havde været der og vi stod og tog nogle billeder, så fangede hun mit blik og vinkede til mig, som at hun genkendte mig - altså jeg blev lidt stolt/rørt! Jeg blev viiiirkelig glad!!
Det var virkelig en god dag, jeg fik også købt en øjenbrynsblyant, en film (Bride Wars) og så fik vi grillet flæskesteg til aftensmad, da min mor og hendes kæreste har været sammen i 3 år.. Det kan man da kalde en god dag :)
Imorgen skal jeg til fødselsdag/åbent hus hos en veninde, hun fylder 26 og er udlært.. Det bliver godt, da jeg har følt mig en smule ensom de sidste mange måneder.. Sååå.. Og nu flytter hun snart til Nordsjælland, så det hjælper ikke ligefrem.. Og JO det er langt fra Odense, når en togtur tager stort set al energi fra en.. men sådan er det jo...
Nu vil jeg spise min is og bare slappe af!!
Ikke det bedste billede, men der kan man se alle de søde medlemmer af Aqua!!
Søren, Rene, Lene og Claus :)
Abonner på:
Opslag (Atom)







