Der er altid et eller andet vi gerne vil ændre ved os selv. Vores lår, mave, smil, tænder, næste, pande, bryster, something! - Fair nok at nogle ændre det, fordi de får det bedre med sig selv.. Men mig? No freaking way, jeg skal ikke lave om på mig selv.
Folk går nu tildags og prøver på at leve op til de mennesker vi ser i tv, modeller, sangere osv osv.. men ved i overhovet hvor meget de gør for at se sådan ud? Det er det ikke værd. Hvor er naturlig skønhed blevet af?! - Jeg siger ikke man ikke skal træne eller gå med make-up, men det er altså ikke det vigtigste at have en flad mave, big boobs, og en fast røv.. Sorry but it's not!!
Jeg har aldrig selv været glad for mit udseende. Jeg syntes altid at jeg var meget almindelig af udseende eller under - men sådan skal jeg jo ikke føle? man skal ikke prøve på at blive det folk mener er et perfekt udseende? For det er IKKE perfekt.
Men hvad er det så der er perfekt? Jo ser i, det at være perfekt er en meget simpel ting som der faktisk ikke findes.. der er ikke et perfekt udseende som vi alle kan forsøge at komme til at ligne? Nej det der er perfekt, det er at være sig selv. Ens udseende er formet efter generne, det er ting vi arver fra vores forfædre.. F.eks har jeg altid hadet min næse, virkelig! Men der er den der lille bitte ting, som gør at jeg aldrig vil ændre den.. Det er nemlig noget jeg har arvet af udseende fra min Farmor - hvilket mine andre søskende ikke har. Så på en måde føler jeg mig speciel, selvom det måske ikke er den kønneste næse, men det jeg så har gjort er at fortælle mig selv gang på gang hvorfor jeg skal kunne lide min næse.. Jeg plejer nu at sige, at hvis min næse var anderledes, så ville mit ansigt ikke være så nuttet som det er, da den sætter prikken over I'et :)
Fregner, sul på kroppen, rødt/blond/sort/brunt/(alle andre farver) hår, store tænder, skæve tænder, små bryster, meget tydelige hårsække på benene, grimme negle - det er bare sådan vi er! Igen er perfekte men vi er perfekte som dem vi er. Det skal folk begynde at huske!
Den pige du ser på,sommåske har et udseende du ville dø for, hun spiser måske næsten intet, for at kunne beholde formen, samtidig ønsker hun at kunne ligne en anden mere, så hun kunne spise de ting hun virkelig elsker.. Der er måske en med de smukkeste øjne du har set og du vil have selv, men har du måske tænkt at hun selv har noget hun ville ændre?
Det har vi alle, det er bare ikke alle der vil indrømme det.. Og hvorfor det egentlig?
Er det fordi vi er flove over at indrømme at vi ikke er perfekte? Bange for ikke at leve op til alles forventninger? Sådan skal det ikke være..
Igen har jeg da f.eks slet ikke en flad mave, jeg har en meget underlig (efter min mening) bule på maven, som jeg da gerne så var flad, så jeg ikke ville være genert over at vise min mave på stranden f.eks.. Men jeg kender andre som ville ønske de havde en mave som min, fordi de måske er lidt større end jeg er! jeg prøver at ændre min mening, ved at kalde det for en lille godtepose - for lad os indse det, vi er ikke kødben, fyrene kan godt li' at kunne have fat i noget!
Der er mange som får operationer, fordi de er født med noget, som kan blive gjort noget ved. Men ting som at lave sin næste om fordi den skal ligne Jennifer Anistons, større bryster fordi mener man fyre tænder på, få ordnet maven flad for så virker man sund og rask, altså.... hvad sker der lige med verdenen..
HVEM SIGER VI SKAL SE SÅDAN UD? Og så blive dømt for hvordan vi ser ud.. Hvis vi er glade for den vi er, så burde andre ikke dømmer os for at have lidt sul på kroppen :)
Får du det bedre med dig selv ved at smide 10-20 kg, så gør det, men gør det for dig selv, ikke for at tilfredsstille eller ligne en anden..
Får du det bedre af at farve håret en helt anden farve, så gør det
Får du det bedre af at have make-up på, så vær ligeglad med at dem som intet bruger kalder dig en dulle/sminkedukke, bare gør det
Får du det bedre af at have anderledes tøj en andre, hvor folk synes du ligner en weirdo, så vær' ligeglad, bare gå med det!
Du skal aldrig prøve på at ændre dig selv for at gøre andre tilfredse eller for at ligne en anden.. Du skal være glad for den du er, for der er ingen bedre til at være dig <3
25.08.2011
16.08.2011
Kærlighed er kærlighed!
Okay... I kan lige så godt alle sammen vide det.. Jeg HADER når folk disser homoseksuelle i nærheden af mig.. Folk må gerne mene at det er ''meningen'' man SKAL være dreng og pige sammen, bare fordi det er det som kan fører generationen biologisk videre.. Sorry but what the hell??? Sådan fungerer det sgu ikke i min verden. Man vælger ikke selv den man elsker... Vil folk hellere have at man lyver om sig selv og går imod sit hjerte, bare for at det skal være ''korrekt''.. Ikke i min verden. Kærlighed er kærlighed og det er ikke noget man selv styrer..
Folk glemmer at hvis det gjaldt en selv, ens bror, søster, ven, veninde, så ville man sgu have en anden holdning til det.. Også hvad angår børn og ægteskab.. Jeg står for at homoseksuelle må blive gift og få børn ved adoption eller befrugtning.. Tænk på det her: Hvis du hele dit liv havde drømt om at blive gift i en kirke, du havde hele fantasien om den hvide kjole (til dig eller bruden), maden, kagen, dansen, det hele.. Du drømte om at få 3 børn, 2 drenge og en pige f.eks, og du drømte om at skulle kører dem til fodbold, håndbold, holde fødselsdage for dem.. men samtidig finder du også ud af at det køn du tiltrækkes og ønsker at være med, det er det samme køn som dig selv.. Så mener mange at alle de drømme du havde, dem må du ikke have.. Fordi det ikke er ''korrekt'' eller folk synes det er ''ulækkert''.. SHUT UP! Det kan godt være i måske synes det er forkert, men hold det for jer selv.. Ja der var nogle for mange år siden som ''bestemte'' at det skulle være pige og dreng sammen, fordi man så kunne føre generationen videre. Men det gør det da ikke forkert?
Der er INTET forkert i at følge sit hjerte. Er det ikke det vi altid har fået at vide at vi skal? Så hvorfor skal folk disse en, fordi man er sand mod sig selv og elsker den man elsker, istedet for at lyve om sig selv og for sit hjerte..
Jeg er ikke selv homoseksuel, men jeg kender folk der er det.. Og at hører en homoseksuel sige at han nok burde finde sig en pige, fordi han ønsker børn, men han overhovedet ikke tænder eller elsker piger på den måde.. Men at han vil trodse sit hjerte og lyve for sig selv og andre, for at kunne få børn, som han drømmer om.. Det er fandme for galt!! Jeg sagde selvfølgelig til ham at det var hans valg, men at jeg også synes at han var en værre klaphat.. For man skal aldrig prøve på at være en anden end den man er.. Og jeg ønsker virkelig det snart går op for folk..
Det handler om at finde kærligheden.. Lige meget hvilket køn det er.. Kærlighed er kærlighed.. Lyv aldrig for dig selv..<3
11.08.2011
Love happens... sometimes...
Hvorfor fanden i en helvede skal alt være så svært?
Kærlighed, livet, alt.. ja det er faktisk ret simpelt synes jeg.. For de vigtige ting i livet er noget man skal kæmpe for, for hvis man ikke kæmper og ikke har fortjent det, hvorfor skulle man så have det?
Jeg har altid haft det sådan med, at når man kommer i puberteten, så kan man godt være lidt teenageforelsket i en fyr/pige.. Men det er også det der kaldes puppy love.. Man ved ikke rigtig hvad den virkelige kærlighedsfølelse er, hvor en person virkelig rammer plet i ens hjerte, ens himmel er mere blå, at man føler man kan klare alt så længe man er sammen med den person.. Derfor kan jeg godt sige at jeg ikke havde nogen kæreste i folkeskolen og havde heller aldrig været på date. Det gjorde mig hverken mindre moden eller barnlig, for jeg vidste at jeg ville mere end det. Jeg gad ikke have en ny fyr hver uge. Jeg ville have noget der var ægte, meget mere en puppy love..
Derfor mødte jeg en fyr da jeg var 19 år gammel, han var ikke den første jeg faldt for, men han var den jeg elskede først. Jeg har lige siden ikke følt noget så stærkt for en anden.. Jeg ville ikke pt drømme om at finde sammen med ham igen, men jeg ville da gerne have ham i mit liv. Som en ven. Dog vil jeg også sige at jeg ikke er 100% sikker på hvad jeg ville svare, hvis det faktisk skete at spørgsmålet var der. Ville jeg så sige ja og prøve igen? Eller ville jeg sige nej? Jeg ved det virkelig ikke, for jeg ved ikke hvordan det ville være at se ham igen, selvom jeg har prøvet det igen og igen inde i mit hovede.. Hjertet følger sine egne veje og det er ikke altid let at forstå, det kan også være svært at vide hvad man egentlig føler..
Efterfølgende ved jeg dog, at jeg har været faldet for en enkelt eller to, men aldrig så kraftigt som før. Gad vide om det er sandt? At ens første kærlighed er en man aldrig vil glemme, fordi den har stor en indflydelse på ens hjerte?
I hvert fald tror jeg på, at hvis man virkelig elsker en person, så vil kærligheden aldrig forsvinde helt. men samtidig hvis en person har ændret sig så meget at man intet kan genkende i personen, så elsker man ikke den person mere, men kærligheden til den person man kendte vil stadig være der.. If that makes sense? :)
Kærlighed er noget af det bedste i verden, at føle at man altid vil være sammen med en person, at man liver elsket både for sine gode og ''dårlige'' sider af den man elsker.. Men når man så får sit hjerte knust, så gør det virkelig også ondt, især hvis man virkelig elskede en person, men hvis man virkelig elskede ham/hende så vil man også bare have at personen er glad, om det så er med en selv eller med en anden.. been there done that... og jeg vil personligt altid elske ham.. Selvom han har opført sig som en idiot efterfølgende, har behandlet mig som skidt og han... ja...faktisk var en idiot - men ser du, jeg bliver også vred, skuffet, ked af det, såret.. Men det forsvinder igen.. Det bliver aldrig ved..
Men jeg ved også at der må være en derude til mig.. En som jeg vil elske og som vil elske mig for den jeg er, en der accepterer og respekterer mig, ligesom jeg vil gøre det samme ved ham.. Dog ville jeg gerne snart møde ham (eller møde igen hvis jeg allerede har mødt ham før!).. Samtidig føler jeg dog, at det nogle gange er som om jeg ingen fremtid har, at jeg kan drømme om ting, håbe på at de sker.. Men det virker aldrig som planer, som så mange andre ting.. Men mere som drømme der aldrig vil ske, som hvis jeg ingen fremtid har? Som om det bare ikke er meningen at jeg skal være her i fremtiden..
Jeg håber på MIN mand, børn, børnebørn.. en fremtid.. men er det for meget at forlange, når det aldrig har følte virkeligt?..
25.07.2011
Sundays at Tiffany's
Wauw.. Er der andre end mig som er vild med Alyssa Milano? Til dem som ikke ved hvem hun er, så er hun nok mest kendt som Phoebe i Heksene fra Warron Manor (Charmed)
Hun er så smuk og hun er en virkelig god skuespiller..
Jeg så filmen i sidste uge om aftenen på tv3puls og jeg var lidt spændt på hvordan den var, da jeg synes fantasivenner er ret interessante! :)
Men wauw, Michael som er hendes fantasiven, jo tak, ku godt!
Filmen er meget simpel. Som barn (5-10 årige) kan man have en fantasiven, hvis man har brug for det, der har pigen Jane, på hendes 10 års fødselsdag, på tidspunktet hun blev født, da er Michael nødt til at tage af sted - hvilket ødelægger hende for en tid. 20 år efter har Jane et godt liv, hun arbejde ri et teater, er forlovet med en skuespiller (som vist er lidt selvglad!) og lige pludselig opdager Michael at man kan se ham, hvilket må betyde at Jane endnu en gang har brug for ham - men hun skal også lige overbevises om at det virkelig er ham! Det er en sød romantisk film, hvor det bl.a handler om at finde sit livs kærlighed... suk :)
Den blev genudsendt i kørdags, og det er virkelig en film jeg synes andre skal se, den er så sød og god, den er bare dejlig!! :) WATCH IT :D
Traileren kan ses her
http://www.youtube.com/watch?v=mehVK299lxM
Hun er så smuk og hun er en virkelig god skuespiller..
Jeg så filmen i sidste uge om aftenen på tv3puls og jeg var lidt spændt på hvordan den var, da jeg synes fantasivenner er ret interessante! :)
Men wauw, Michael som er hendes fantasiven, jo tak, ku godt!
Filmen er meget simpel. Som barn (5-10 årige) kan man have en fantasiven, hvis man har brug for det, der har pigen Jane, på hendes 10 års fødselsdag, på tidspunktet hun blev født, da er Michael nødt til at tage af sted - hvilket ødelægger hende for en tid. 20 år efter har Jane et godt liv, hun arbejde ri et teater, er forlovet med en skuespiller (som vist er lidt selvglad!) og lige pludselig opdager Michael at man kan se ham, hvilket må betyde at Jane endnu en gang har brug for ham - men hun skal også lige overbevises om at det virkelig er ham! Det er en sød romantisk film, hvor det bl.a handler om at finde sit livs kærlighed... suk :)
Den blev genudsendt i kørdags, og det er virkelig en film jeg synes andre skal se, den er så sød og god, den er bare dejlig!! :) WATCH IT :D
Traileren kan ses her
http://www.youtube.com/watch?v=mehVK299lxM
Dream, dream, dream, DREAMS!!!
ARG!! Jeg er ved at være så fucking træt af det - men alligevel så nyder jeg det jo på sin vis..
Jeg bliver ved og ved med at drømme om ham, hvilket jeg jo ikke har lyst til. Jeg er kommet over ham, self. kan jeg savne ham, men vil ikke tilbage til det, men det er ikke sådan det foregår i mine drømme.. Jeg møder ham hele tiden igen på en eller anden måde,og lige meget hvad der sker - om der kun er os, hans forældre, hans nuværende kæreste - så ender vi sammen igen.. betyder det at jeg er i benægtelse?
Det er bare det at jeg hader virkelig at vågne op om morgenen og så ønske at jeg bare kunne blive ved med at drømme.. Også selvom jeg endte i en bilulykke i drømmen i nat - virkelig! Det gør først ondt når jeg vågner og ser at det kun var en drøm, hvorfor kunne jeg ikke bare blive ved med at drømme? Alt er bare altid godt igen, smerten var væk, han øjne og smil varmede mig igen... Gaaah.. men selv hvis muligheden var der i virkeligheden, så tror jeg virkelig ikke at jeg ville vælge ham igen.. Det håber jeg da ikke? Gør jeg? Jeg ved det vel ikke rigtigt før det så ville ske.. Hjertet har sine egne veje.. Når man først er i mit hjerte tager det en hel del før man ikke er der mere.. Det er kun sket en enkelt gang af hvad jeg kan huske.. Så yeah, han er der stadig, men han er der ikke på samme måde..
Men en ting kommer der da godt ud af det? jeg får skrevet digte og sange - det viser sig at jeg skriver bedst med en knust hjerte.. Ironisk hva'?

Jeg bliver ved og ved med at drømme om ham, hvilket jeg jo ikke har lyst til. Jeg er kommet over ham, self. kan jeg savne ham, men vil ikke tilbage til det, men det er ikke sådan det foregår i mine drømme.. Jeg møder ham hele tiden igen på en eller anden måde,og lige meget hvad der sker - om der kun er os, hans forældre, hans nuværende kæreste - så ender vi sammen igen.. betyder det at jeg er i benægtelse?
Det er bare det at jeg hader virkelig at vågne op om morgenen og så ønske at jeg bare kunne blive ved med at drømme.. Også selvom jeg endte i en bilulykke i drømmen i nat - virkelig! Det gør først ondt når jeg vågner og ser at det kun var en drøm, hvorfor kunne jeg ikke bare blive ved med at drømme? Alt er bare altid godt igen, smerten var væk, han øjne og smil varmede mig igen... Gaaah.. men selv hvis muligheden var der i virkeligheden, så tror jeg virkelig ikke at jeg ville vælge ham igen.. Det håber jeg da ikke? Gør jeg? Jeg ved det vel ikke rigtigt før det så ville ske.. Hjertet har sine egne veje.. Når man først er i mit hjerte tager det en hel del før man ikke er der mere.. Det er kun sket en enkelt gang af hvad jeg kan huske.. Så yeah, han er der stadig, men han er der ikke på samme måde..
Men en ting kommer der da godt ud af det? jeg får skrevet digte og sange - det viser sig at jeg skriver bedst med en knust hjerte.. Ironisk hva'?

22.07.2011
!
Okaaay, så jeg har vist ikke lige været den bedste til at opdatere min blog?
Jeg har ikke verdens bedste grund til hvorfor, men her er der da et lille indblik (:
Jeg så jo - som den store nørd jeg er - den første forestilling på premieredagen, Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 (ikke midnatsforestilling!).. Det var virkelig en hård omgang for mig, jeg vidste godt at det ville være hårdt, men ikke at det ville være SÅ hårdt..
det kan være svært for mange at forstå, men det har været mit skjulested i mange år, min verden, min rejse, mit helle.. Harry er den eneste person i den virkelige og i fiktionens verden at jeg har kunnet se mig selv i.. Selvfølgelig kan man se sig lidt i forskellige personer, men Harry har på en måde været mig..
Det er ikke bare en fortælling om magi, eller om en forældreløs dreng som skal rede det gode fra det onde.. Det er en fortælling om en dreng, som søger efter at vide hvem han er og på at finde sig selv - der har det så samtidig været min rejse.. Der er nogle mere dybtegående ting, men det nævner jeg ikke her (;
Men da filmen virkelig var slut, var det som at miste noget af mig selv, som at miste en man holder af - hvilket jeg kan sige, da jeg har mistet personer i mit liv!
Så ejg lå hele aftenen og dagen efter og var helt...tom.... jeg fungerede bare ikke.. Og jeg har det stadig svært med at acceptere at det er slut :(
Folk siger man jo bare kan læse bøgerne og se filmene igen, men hvad hvis vi siger at så kan i også bare huske minderne og ikke savne at få nye minder med en person i andre mister.. For sådan føles det!!! Det er minder nu og vi får ikke mere...
Hmm... what else? Tja nu har jeg Harry Potter på hjernen hehe.. :)
Om 13 dage har jeg fødselsdag!! (Please remember haha).. jeg fylder sgu 21... wauw... Og om aftenen skal ejg til gratis koncert inde i kongens have, hvor bl.a Jakob Sveistrup og Julie skal optræde! Jeg glæææææder mig til at hører Jakob!! IIIH!! :D
Men nu tror jeg at jeg vil se Star Wars episode 1 færdig (lige efter Pretty Woman of course), det' jo bare herligt ;)
Jeg har ikke verdens bedste grund til hvorfor, men her er der da et lille indblik (:
Jeg så jo - som den store nørd jeg er - den første forestilling på premieredagen, Harry Potter and the Deathly Hallows part 2 (ikke midnatsforestilling!).. Det var virkelig en hård omgang for mig, jeg vidste godt at det ville være hårdt, men ikke at det ville være SÅ hårdt..
det kan være svært for mange at forstå, men det har været mit skjulested i mange år, min verden, min rejse, mit helle.. Harry er den eneste person i den virkelige og i fiktionens verden at jeg har kunnet se mig selv i.. Selvfølgelig kan man se sig lidt i forskellige personer, men Harry har på en måde været mig..
Det er ikke bare en fortælling om magi, eller om en forældreløs dreng som skal rede det gode fra det onde.. Det er en fortælling om en dreng, som søger efter at vide hvem han er og på at finde sig selv - der har det så samtidig været min rejse.. Der er nogle mere dybtegående ting, men det nævner jeg ikke her (;
Men da filmen virkelig var slut, var det som at miste noget af mig selv, som at miste en man holder af - hvilket jeg kan sige, da jeg har mistet personer i mit liv!
Så ejg lå hele aftenen og dagen efter og var helt...tom.... jeg fungerede bare ikke.. Og jeg har det stadig svært med at acceptere at det er slut :(
Folk siger man jo bare kan læse bøgerne og se filmene igen, men hvad hvis vi siger at så kan i også bare huske minderne og ikke savne at få nye minder med en person i andre mister.. For sådan føles det!!! Det er minder nu og vi får ikke mere...
Hmm... what else? Tja nu har jeg Harry Potter på hjernen hehe.. :)
Om 13 dage har jeg fødselsdag!! (Please remember haha).. jeg fylder sgu 21... wauw... Og om aftenen skal ejg til gratis koncert inde i kongens have, hvor bl.a Jakob Sveistrup og Julie skal optræde! Jeg glæææææder mig til at hører Jakob!! IIIH!! :D
Men nu tror jeg at jeg vil se Star Wars episode 1 færdig (lige efter Pretty Woman of course), det' jo bare herligt ;)
07.07.2011
Hvorfor fanden skal kærlighed være så svært?? Bassen og jeg er bare venner nu, fair nok, men hvorfor skal det være så svært at finde en der vil elske mig og som jeg kan elske tilbage??
Yeah well here's an update...
Jeg har købt nye ting! Weee, yndlingstingen er min nye t-shirt med The cookie monster på (AWESOME!) den er så sød og jeg elsker t-shirts med print på - som i måske har bemærket? Men jeg købte den og nogle andre ting, blandt andet sko, jeg ELSKER sko!! - men finder sjældent nogle jeg kan lide, så her er en lille smagsprøve på min nyyyye sko:



Dem der ser lidt mørke ud er faktisk blå/lilla, jeg kunne bare ikke få blitzen til at makke ret! hehe.. Og endelig nogle sandaler til mig! Skal bare have et plaster på den ene hæl, da jeg næsten bruger str. 37,5, så jeg får vabler... great.... ASKEPOT!! Oh well..
Men mine yndlings er de brune, gal hvor jeg elsker dem!! Nu venter jeg bare på at jeg skal til noget, hvor jeg kan tage dem på til (går ikke i hæle til hverdag!) Love it!!
Ellers så er jeg blevet gæsteandmelder inde på www.kulturforunge.dk ! Jeg fik tilsendt en bog vi fandt i fællesskab ved navn Det smaragdgrønne atlas - fuuuck den er god!! 429 sider blev læst på to aftener og lidt af en eftermiddag.. Den kan varmt anbefales til folk der godt kan lide en god fantasy historie! LOVE IT!! Glæder mig til næste bog i 2012 :D
Og så skal jeg andmelde Selena Gomez' nye album When the sun goes down, hvor der også bliver lavet et mineportræt af hende, Universal har derfor sendt mig hendesalbum og jeg får også Hannah Montana - Forever CD'en tilsendt... How awesome is that?!! WUP WUUUP!!

Here's my outfit for the day :D
Yeah well here's an update...
Jeg har købt nye ting! Weee, yndlingstingen er min nye t-shirt med The cookie monster på (AWESOME!) den er så sød og jeg elsker t-shirts med print på - som i måske har bemærket? Men jeg købte den og nogle andre ting, blandt andet sko, jeg ELSKER sko!! - men finder sjældent nogle jeg kan lide, så her er en lille smagsprøve på min nyyyye sko:
Dem der ser lidt mørke ud er faktisk blå/lilla, jeg kunne bare ikke få blitzen til at makke ret! hehe.. Og endelig nogle sandaler til mig! Skal bare have et plaster på den ene hæl, da jeg næsten bruger str. 37,5, så jeg får vabler... great.... ASKEPOT!! Oh well..
Men mine yndlings er de brune, gal hvor jeg elsker dem!! Nu venter jeg bare på at jeg skal til noget, hvor jeg kan tage dem på til (går ikke i hæle til hverdag!) Love it!!
Ellers så er jeg blevet gæsteandmelder inde på www.kulturforunge.dk ! Jeg fik tilsendt en bog vi fandt i fællesskab ved navn Det smaragdgrønne atlas - fuuuck den er god!! 429 sider blev læst på to aftener og lidt af en eftermiddag.. Den kan varmt anbefales til folk der godt kan lide en god fantasy historie! LOVE IT!! Glæder mig til næste bog i 2012 :D
Og så skal jeg andmelde Selena Gomez' nye album When the sun goes down, hvor der også bliver lavet et mineportræt af hende, Universal har derfor sendt mig hendesalbum og jeg får også Hannah Montana - Forever CD'en tilsendt... How awesome is that?!! WUP WUUUP!!
Here's my outfit for the day :D
26.06.2011
Okay.. Der er vist ikke noget nyt i, at jeg synes kærlighed er noget værre rod..
Jeg ses jo med this guy, jeg er glad,vi hygger, vi har det pisse godt sammen, jeg ved dog endnu ikke hvad vi er, men ellers er det hele bare dejligt! BUT! And it's a big but - i sommers datede jeg en, som man kan læse om i min blog fra sidste år (juli/august), han skrev til mig idag.. han spurgte om jeg nogensinde tænkte på os.. hvilket jeg sagde ja til,da tanken godt kan strejfe mig.. Han var den der gjorde at jeg følte at jeg havde en fremtid.. Vi stoppede jo så, og talte i vinters om at mødes igen - efter han ikke var sammen med sin nuværende ekskæreste længere.. Det fik vi så ikke gjort og han mødte en anden, fair nok for jeg vil bare have at han er glad! Men nu kommer det store 'men'.. Han tænker også tit på os.. på hvad vi havde og hvordan vi forestillede os det.. Distancen kludrede det op.. Han er ikke sikker på at ville være sammen med hende længere og altså nogle gange savner jeg ham da også, men jeg dater jo ham her nu, som jeg også holder af og jeg kan bare ikke holde hoved eller hale i hvad jeg føler!!! WTF!!?? Jeg må vel finde ud af hvad der skal ske med ham jeg dater nu, hvis det ikke går og ham fra sidste sommer evt går fra sin kæreste.. Then maybe it's meant to be...
Jeg ses jo med this guy, jeg er glad,vi hygger, vi har det pisse godt sammen, jeg ved dog endnu ikke hvad vi er, men ellers er det hele bare dejligt! BUT! And it's a big but - i sommers datede jeg en, som man kan læse om i min blog fra sidste år (juli/august), han skrev til mig idag.. han spurgte om jeg nogensinde tænkte på os.. hvilket jeg sagde ja til,da tanken godt kan strejfe mig.. Han var den der gjorde at jeg følte at jeg havde en fremtid.. Vi stoppede jo så, og talte i vinters om at mødes igen - efter han ikke var sammen med sin nuværende ekskæreste længere.. Det fik vi så ikke gjort og han mødte en anden, fair nok for jeg vil bare have at han er glad! Men nu kommer det store 'men'.. Han tænker også tit på os.. på hvad vi havde og hvordan vi forestillede os det.. Distancen kludrede det op.. Han er ikke sikker på at ville være sammen med hende længere og altså nogle gange savner jeg ham da også, men jeg dater jo ham her nu, som jeg også holder af og jeg kan bare ikke holde hoved eller hale i hvad jeg føler!!! WTF!!?? Jeg må vel finde ud af hvad der skal ske med ham jeg dater nu, hvis det ikke går og ham fra sidste sommer evt går fra sin kæreste.. Then maybe it's meant to be...
23.06.2011
:)
YES! Jeg har været sammen med min 33 årige storebror idag, jeg har ikke set ham siden vores søsters bryllup d. 10/10/2009.. Så det var bare fantastisk :) Vi sad og snakkede sammen med to af mine andre brødre og min mor, og det var sgy bare hyggeligt..
Da min mors kæreste så kom hjem, så tog vi da et spil minigolf på ps3'en ;)
Min stakkels basse har ligget syg hele weekenden og de sidste par dage, så jeg har slet ikke set ham siden sidste lørdag.. daaamn hvor er jeg begyndt at savne ham! Han er heldigvis okay igen, så han kommer snart over igen, idag skulle han bare hygge med familien såå :) Nu er det snart min tur til at hygge med ham ;) hehehehe
Og så har der lige været Vampire Diaries på tv3, jeg fik sgu nogle chok.. FUCK!! Og så bed Damon hende til sidst? wtf!? No way det skal han sgu da ikke gøre den banan... ih altså...
Ellers har jeg bare slappet af med familien og imorgen starter sommerferien, så det er jo dejligt.. Så har folk tid til at være sammen med mig :b

Mangler bassen at putte med hehe :)
Nu står den på Sex and the city enden jeg smutter til drømmeland!<3
Da min mors kæreste så kom hjem, så tog vi da et spil minigolf på ps3'en ;)
Min stakkels basse har ligget syg hele weekenden og de sidste par dage, så jeg har slet ikke set ham siden sidste lørdag.. daaamn hvor er jeg begyndt at savne ham! Han er heldigvis okay igen, så han kommer snart over igen, idag skulle han bare hygge med familien såå :) Nu er det snart min tur til at hygge med ham ;) hehehehe
Og så har der lige været Vampire Diaries på tv3, jeg fik sgu nogle chok.. FUCK!! Og så bed Damon hende til sidst? wtf!? No way det skal han sgu da ikke gøre den banan... ih altså...
Ellers har jeg bare slappet af med familien og imorgen starter sommerferien, så det er jo dejligt.. Så har folk tid til at være sammen med mig :b
Mangler bassen at putte med hehe :)
Nu står den på Sex and the city enden jeg smutter til drømmeland!<3
18.06.2011
Waaaitiiiiiing
Venter på at Star Wars starter... Nu har jeg brugt den sidste time på at læse op en venindes blog og nu gider jeg snart ikke vente mere... Det er dog kun pausen som skal slutte nu :)
Men i den tid kan jeg vise/fortælle hvad jeg har købt de sidste to uger :D
Altså jeg var med min mor i Bilka og Ikea - gal det var trættende...... Fik et garderobestativ af min mor, fik købt en billedramme formet som en filmrulle? Passer perfekt til mig ;) Hvad fik jeg mere? Nårh jo et par sko - eeelsker sko, hehe :)
- nu starter melodien i tv , så skynder mig lige her!!
Jeg har så fået købt mig nogle parfume ting i Ikea som en lille skål hvor jeg ahr nogle smykker i, de er såå fine :D måtte bare eje dem<3
Hvad har jeg mere? Jo jeg var så i Rosengårdcentret i torsdags, fordi jeg skulle have en blu-ray afspiller og en pose flutes.. that's it.. Men ejg endte også med Good luck Chuck på blu-ray, to dvd film, et par bukser, en t-shirt, en læææækker skjorte, et sæt undertøj, øjendråber, et armbånd, og en sæson af Greys hvide verden :) ups?
T-shirten og bukserne havde jeg på i dag til min brors fødselsdag, det er ved at være mørkt nu så billedet er ikke så godt, but here ou go

Første par bukser jeg nogensinde har købt og jeg bliver altså 21 til august...... tæller ikke leggins med som bukser ;)
Og så har jeg fået et skakspil af min bror! Han fik det engang af vores søster og ejg synes det er mega sejt! Det er ud af glas og jeg kan faktisk godt lide at spille skak :) Føler mig sååå klog hehe

Min bærbar står på en kasse popccorn, fordi når jeg er på webcam skal amn jo kunne se mit ansigt ;) hehe.. Bogen og den stationære ryger når min onkel henter det, så jeg får mit gaderobestativ op, love it :)
Smutter igen, for nu skal der stenes Star Wars!!!
Men i den tid kan jeg vise/fortælle hvad jeg har købt de sidste to uger :D
Altså jeg var med min mor i Bilka og Ikea - gal det var trættende...... Fik et garderobestativ af min mor, fik købt en billedramme formet som en filmrulle? Passer perfekt til mig ;) Hvad fik jeg mere? Nårh jo et par sko - eeelsker sko, hehe :)
- nu starter melodien i tv , så skynder mig lige her!!
Jeg har så fået købt mig nogle parfume ting i Ikea som en lille skål hvor jeg ahr nogle smykker i, de er såå fine :D måtte bare eje dem<3
Hvad har jeg mere? Jo jeg var så i Rosengårdcentret i torsdags, fordi jeg skulle have en blu-ray afspiller og en pose flutes.. that's it.. Men ejg endte også med Good luck Chuck på blu-ray, to dvd film, et par bukser, en t-shirt, en læææækker skjorte, et sæt undertøj, øjendråber, et armbånd, og en sæson af Greys hvide verden :) ups?
T-shirten og bukserne havde jeg på i dag til min brors fødselsdag, det er ved at være mørkt nu så billedet er ikke så godt, but here ou go
Første par bukser jeg nogensinde har købt og jeg bliver altså 21 til august...... tæller ikke leggins med som bukser ;)
Og så har jeg fået et skakspil af min bror! Han fik det engang af vores søster og ejg synes det er mega sejt! Det er ud af glas og jeg kan faktisk godt lide at spille skak :) Føler mig sååå klog hehe
Min bærbar står på en kasse popccorn, fordi når jeg er på webcam skal amn jo kunne se mit ansigt ;) hehe.. Bogen og den stationære ryger når min onkel henter det, så jeg får mit gaderobestativ op, love it :)
Smutter igen, for nu skal der stenes Star Wars!!!
:)
What did I do this weekend?? Well i dag er det jo 'kun' lørdag - men igår brugte jeg dagen på at handle ind sammen med min bror Dan, fordi han skulle holde familie fødselsdag idag.. Efter da fik jeg en spand lilla maling - som mine søsters og min mors kærestes datters værelse er blevet malet med - og så blev jeg sat til at male siden af min søsters skab, som er hvidt :) Vi synes det så lidt kedeligt ud, så jeg kunne lige så godt hygge mig lidt med det :)
Det tog fandme også bare lige hele eftermiddagen indtil den sene aftensmad (20.30) at lave mønstret.. Fordi jeg er sådan en perfektionist!! Bagefter stod det på Star wars og resten af maleriet.. Der skulle nemlig også stå noget tekst - det tog såmænd heller ikke mindre end hele filmen at få skrevet det.. fuuuuuuck hvor var jeg træt der...
Idag har vi så holdt fødselsdag, der var mig, min mor, hendes kæreste, hans datter, min søster, mine to brødre, min nabo, mine bedsteforældre, min kusine, hendes forlovede og deres søn :) Rigtig hyggeligt, jeg har ikke set min kusine i 2 år!! En anden af mine brødre skulle også have været her, men han var desværre syg, så det var jeg lidt trist over :/ men ellers var det nu bare hyggelidt! :)
Ham min kusines dreng Magnus, nøøøøøj hvor er han dog en krudtugle! Så skulle jeg åbenbart legemed ham for han er bare helt glad for mig allerede, så jeg skulle styre Susan (fra scooby doo) for jeg måtte ikke være den blå fra Ninja turtles - hvilket jeg ellers ville -.- senere fik ejg ham til at lege med min mors kærestes datter (Dino) istedet, og hun måtte gerne styre den blå! Lidt skuffet blev jeg da ;)
Men i løbet af ugen vil min bror så komme istedet; og på søndag ser jeg min kusine igen, da de hjælper med at flytte min mors kærestes og hans datters ting herind :) Så de kan flytte herind helt :D
Deeejligt!
---->
Det er så mig mens vi holdte fødselsdag... Sad lige og skrev med ham jeg ses med, hehe :D
Jeg elsker den t-shirt! Spøgelserne fra Pacman som spiller fodbold? AWESOME!! Købt i New Yorker for 79 kroner :)
Det tog fandme også bare lige hele eftermiddagen indtil den sene aftensmad (20.30) at lave mønstret.. Fordi jeg er sådan en perfektionist!! Bagefter stod det på Star wars og resten af maleriet.. Der skulle nemlig også stå noget tekst - det tog såmænd heller ikke mindre end hele filmen at få skrevet det.. fuuuuuuck hvor var jeg træt der...
Idag har vi så holdt fødselsdag, der var mig, min mor, hendes kæreste, hans datter, min søster, mine to brødre, min nabo, mine bedsteforældre, min kusine, hendes forlovede og deres søn :) Rigtig hyggeligt, jeg har ikke set min kusine i 2 år!! En anden af mine brødre skulle også have været her, men han var desværre syg, så det var jeg lidt trist over :/ men ellers var det nu bare hyggelidt! :)
Ham min kusines dreng Magnus, nøøøøøj hvor er han dog en krudtugle! Så skulle jeg åbenbart legemed ham for han er bare helt glad for mig allerede, så jeg skulle styre Susan (fra scooby doo) for jeg måtte ikke være den blå fra Ninja turtles - hvilket jeg ellers ville -.- senere fik ejg ham til at lege med min mors kærestes datter (Dino) istedet, og hun måtte gerne styre den blå! Lidt skuffet blev jeg da ;)
Men i løbet af ugen vil min bror så komme istedet; og på søndag ser jeg min kusine igen, da de hjælper med at flytte min mors kærestes og hans datters ting herind :) Så de kan flytte herind helt :D
Deeejligt!
---->
Det er så mig mens vi holdte fødselsdag... Sad lige og skrev med ham jeg ses med, hehe :D
Jeg elsker den t-shirt! Spøgelserne fra Pacman som spiller fodbold? AWESOME!! Købt i New Yorker for 79 kroner :)
14.06.2011
Brændt af?
Altså jeg skulle være sammen med ham her til aften, han plejer at komme mellem 8 og 9 om aftenen når han har været på arbejde - men han er ikke kommet endnu... klokken er nu 22.31 og han er ikke kommet endnu og skriver ikke tilbage.. da jeg skrev med ham tidligere var han dog meeega træt - så jeg er 99% sikker på at han 'bare' crashede da han nåede sin sofa (eller tog sig en morfar) ^^
Men ret nedern når jeg havde glædet mig... Har fandme ikke set ham siden lørdag morgen og det er altså tirsdag idag... sikke noget pis.. jeg skulle hjem til ham igår, meeen han skulle på arbejde (ja faktisk på arbejde!!).. just miss him... jeg kan fandme ikke sove om natten nu, når han ikke er her.. :/
What else?
UH!!!! Jeg så The Bodyguard (Kevin Costner) for første gang i dag... uff den er søø' joo!! Der er dog en ting jeg hader ved sådanne film.. JEG VED FANDME ALTID HVEM THE BAD GUY ER!!! Da de havde fanget ham der, da de var ude i sneen, yeah right så vidste jeg da hvem det faktisk var som var skurken... pis altså....

- men nu står den på Star Wars <3 er blevet lidt bidt af det, altså Hayden Christensen og Natalie Portman i samme film er da bare awesome??? RIGHT!? Yeah I know :D
Må sgu finde en der har dvd'erne (bare de nyeste) så jeg kan få set dem ordenligt.. Yaaay :D
Men ret nedern når jeg havde glædet mig... Har fandme ikke set ham siden lørdag morgen og det er altså tirsdag idag... sikke noget pis.. jeg skulle hjem til ham igår, meeen han skulle på arbejde (ja faktisk på arbejde!!).. just miss him... jeg kan fandme ikke sove om natten nu, når han ikke er her.. :/
What else?
UH!!!! Jeg så The Bodyguard (Kevin Costner) for første gang i dag... uff den er søø' joo!! Der er dog en ting jeg hader ved sådanne film.. JEG VED FANDME ALTID HVEM THE BAD GUY ER!!! Da de havde fanget ham der, da de var ude i sneen, yeah right så vidste jeg da hvem det faktisk var som var skurken... pis altså....

- men nu står den på Star Wars <3 er blevet lidt bidt af det, altså Hayden Christensen og Natalie Portman i samme film er da bare awesome??? RIGHT!? Yeah I know :D
Må sgu finde en der har dvd'erne (bare de nyeste) så jeg kan få set dem ordenligt.. Yaaay :D
11.06.2011
Hmm...
Sidder her og kigger ud af vinduet fra mit værelse af.. Ser bladende fra birketræerne danse om hinanden og alt minder mig tilbage om min første kærlighed - jeg vil ikke lyve, jeg savner ham stadig.. Jeg tror på at hvis man virkelig elsker en person, om det så er af kærlighed eller venskab, så forsvinder det aldrig for den person - hvis man altså virkelig elsker personen.. Mange mennesker er 'bare' forelskede.. Andre gange udvikler en person sig ikke bare, men bliver til en helt andet, der elsker man jo den person der var..
Jeg er SÅ glad for at han har en ny kærlighed og at han er glad.. Jeg ville dog ønske han ikke hadede mig sådan som han gør - eller det føles i hvert fald sådan.. Det har jeg tænkt meget på de sidste måneder...
Jeg sidder lige og har fået loadet nogle af de billeder jeg har taget det sidste stykke tid. Min veninde, nogle af hendes venner og jeg har været i Kongens have her i Odense; og har taget billeder :D elsker at tage billeder... Så fik lyst til at tage et billede af dagens outfit! Har dog siddet hjemme hele dagen, but what the hell ;)

Er ikke særlig fotogen, men sådan er det jo :)
Ellers har jeg også tænkt på en anden jeg havde et crush på for nogle år siden.. Ham gad jeg godt 'bumme' ind i inde i byen og så falde i snak igen.. :b
Det er fandme svært alt det her.... Why is love so hard to find!!!???
Jeg er SÅ glad for at han har en ny kærlighed og at han er glad.. Jeg ville dog ønske han ikke hadede mig sådan som han gør - eller det føles i hvert fald sådan.. Det har jeg tænkt meget på de sidste måneder...
Jeg sidder lige og har fået loadet nogle af de billeder jeg har taget det sidste stykke tid. Min veninde, nogle af hendes venner og jeg har været i Kongens have her i Odense; og har taget billeder :D elsker at tage billeder... Så fik lyst til at tage et billede af dagens outfit! Har dog siddet hjemme hele dagen, but what the hell ;)
Er ikke særlig fotogen, men sådan er det jo :)
Ellers har jeg også tænkt på en anden jeg havde et crush på for nogle år siden.. Ham gad jeg godt 'bumme' ind i inde i byen og så falde i snak igen.. :b
Det er fandme svært alt det her.... Why is love so hard to find!!!???
Abonner på:
Opslag (Atom)