07.03.2008

Min dag i dag

I dag har jeg været i skole.. Jeg fik snakket med en fra min klasse om, at jeg er ked af at min "veninde" åbenbart ikk har mig som veninde mere.. Det fik jeg af vide af hendes (x-veninde nu) lillesøster..



Hun har ikke "haf tid" til at være sammen med mig i 2 år nu.. Og hun har såret mig dybt.. Ved ikke at ville have mig med til realyse parti ved nogen jeg er helt vild med f.eks... Så jeg syntes ikke hun var en god veninde, og ville ikke have hende som bedste veninde mere, da det blev ved.. Vi havde ellers været bedste veninder siden vi vidste hvad det var.. Så det var mange år..



Men jeg opfattede hende stadig som min veninde.. Ikke den bedste veninde.. Men stadig en del af mig.. Så er det ikke ligefrem rart at få af vide at man ikke er hendes veninde mere.. Som om man slet ikke har betydet noget i alle de år... Og det skal lige siges at vi (+ vores familer) har været igennem mange ting i løbet af årene..


Det sårer mig dybt ind i hjertet..

Ingen kommentarer: