04.08.2010

20 år!!

Yup.. Nu er jeg ikke længere teenager.. Helt underligt at tænke på.. Alle elsker normalt at have fødselsdag, når man er yngre er det pga gaverne, når man bliver ældre er det pga hyggen.. Men ved mig har det i mange år ikke været sådan..
Folk har aldrig rigtigt kunne komme til min fødselsdag.. Jeg har jo fødselsdag her i sommerferien, men selv om jeg holdte min fødselsdag efter ferien, så har folk sjovt nok alligevel ikke kunnet komme.. Hvilket de altid har kunnet ved mine søskende.. Så når der faktisk gad komme nogen, så var jeg bare så glad..! :)
Den eneste grund til at jeg kan lide at have fødselsdag er hyggen - gaver er jo altid dejligt at få..
Men jeg har i mange mange år været trist på min fødselsdag og vågnet op med mareridt.. Det samme mareridt år efter år.. Et mareridt som kommer en gang i mellem.. Og så ved at jeg bliver ældre - og jo så bliver mindet om det, så minder det mig om hvor meget jeg savner min far.. Og på hvor lang ti siden jeg sidst hyggede mig med ham før han døde.. Folk kommer mange gange hurtigt videre i livet, og ikke sørger i lang tid.. Fordi de ved dem man mister ikke ville have man var ked af det.. Men sådan er jeg ikke.. Jeg sørger stadig fordi jeg har sådan et stort savn.. Det er ikke forkert at jeg har det sådan.. Folk er forskellige.. Og jeg går jo heller ikke og græder hele tiden? men jeg kan sagtens mærke savnet hver dag..

(billedet er fra igår hvor jeg hyggede med min søster!)

Men nu til noget mere positivt! Jeg vil da lige fortælle hvad jeg har fået i gave ;)
Jeg har fået:
New moon 3 disk speciel udgave - det samme som Bella's box, men uden merchandise:)
En mega sød lilla top med frynser :)
Penge til at jeg kan blive klippet!:)
Juno dvd:)
The vampires asisstent - vampyr film jeg aldrig har hørt om :)
En bamse min søster har lavet i skolen:)
og i alt 400 kroner, hvor den ene 100 kr. er til en ny lampe :)
Og så i juli fik jeg marton billetter til Twilight, New moon og Eclipse af mine to veninder!!:)

1 kommentar:

S.T.I.N.E. v.A. sagde ...

En måske lidt bedre drøm at have:
http://chutzpah.typepad.com/.a/6a00e55180ed5c8834010535b9360f970b-800wi