12.11.2010

6 dage tilbage!!!

Fuuuck.. I dag er der kun 6 dage tilbage, så har jeg set den nye Harry Potter film (Deathly Hallows)!! Jeg glæder mig utroligt meget, selvom det bliver hårdt at se første del af den aller sidste film.. Det har været en del af mit liv i 10 år - altså halvdelen af mit liv.. Men nu kommer der bare snart intet nyt med det?? SHIT!!

Noget af det jeg glæder mig mest til er besøget i Godrickdalen.. Det betyder rigtig meget for Harry og fordi jeg ser mig så meget i ham, så betyder det også meget for mig.. Nu ved vi jo ikke hvor filmen deler sig, først gættede jeg på at det ville være ved vintertiden - for så var halvdelen af året gået.. Men jeg har også en anelse om at det kunne være ved Muslingehytten - for efter da er det kampen virkelig begynder!!!
Jeg må vel bare vente til jeg har set den på torsdag.. :)<3

Ingen kommentarer: