17.01.2012

30 day blog challange, dag 1!

This is what I am going to do! Hver dag er der et nyt emne som i kan se på billedet, bliver da sjaaaawt?! :D

# Day 1!

1 billede af dig selv taget for nyligt og 5 random facts!

Okay, billedet er af mig med min yotalt nuttede hue som vidst blev taget sidste onsdag :)
Fact 1; Jeg elsker ting som Star wars, Jurassic Park, Harry Potter, og gyserfilm, selvom folk kun tror jeg kan lide Disney og pigefilm!
Fact 2; Jeg er meget kræsen, men elsker virkelig mad og er god i køkkenet ;)
Fact 3; Jeg elsker at stå på en scene, jeg føler mig hjemme der, men har samtidig sceneskræk...
Fact 4; Min bedste veninde hedder Henriette, som har været en stor fel af mit liv siden jeg var 9 år gammel <3
Fact 5; Vi siger herhjemme at jeg nok har en snært af autisme, delvist fotografisk hukommelse og er lidt et ocd barn.. Nej jeg er ikke undersøgt, men folk der kender mig ville nikke af det :b

Ny challenge imorgen! Yes mam

Ingen kommentarer: