29.01.2012

Dag 13!

# 13; dit celebrity crush

Ooh noo.. Hahaha!! Uhm jeg har ærligt talt en hel del!! Og det er ikke alle der er omkring min alder, nææ nej.. Uhm.. En jeg gik i skole med og jeg prøede fsktisk at lave en liste over dem, men det endte med at hun gav op, fordi jeg blev ved og ved og ved med at nævne nogle!
Jeg kan nemlig hurtigt falde for eb skuespiller og det er ikke pga deres udseende (ikke altid i hvert fald haha).. Men bare for at nævne nogle er der Gerard Butler, George Clooney, Zac Efron, Drew Fuller, Bradley Cooper, Daniel Radcliffe, Jeffrey Dean Morgan, Drew Seeley, Chad Michael Murray, Robert Pattinson, Paul Wesley, Kevin Costner, Ashton Kutcher, altså jeg har rigtig mange!!! Og jeg er pisse ligeglad med alderen, de gør mig bare blød i knæene :D
Til gengæld er jeg ikke til Johnny Depp (selvom han posse dygtig!), Brad Pitt, Orlando Bloom, Taylor Lautner osv.. Nogle af dem ser godt ud, meeeb de er bare ikke noget for mig ;)

Mit aller første crush var dog Laus Høyby! Årh hvor var jeg vild med krumme filmene :) den seneste ved jeg ikke, da der hele tiden kommer nogen :b

Ingen kommentarer: