25.01.2012

Eight legged freaks!

Omg.. Altså jeg er viiirkelig bange for edderkopper! Selv de aller mindste røde "lykke"-edderkopper :s Aarg!!!!
vi har så lige spist aftensmad mens vi så en film, det blev så Eight legged freaks.

Det handler om at nogle edderkopper bliver udsat for nogle farlige kemikalier som noget af deres mad har været i. Hvilket får dem til at vokse.. Hurtigt! Det er ikke hvilke som helst edderkopper, næ næ, taranteller og alle mulige halv farlige nogle *gys* åh ha..... Men jeg er vild med filmen, har bare altid fundet den lidt skræmmende og jeg får chok hele tiden! Jeg har set den rigtig mange gange! Så det fortalte jeg jo til de andre.. Hip hurra de sad og grinede hele filmen igennem.. Det var ikke meningen da jeg sagde de skulle se den :b iiiih altså....

Ingen kommentarer: