22.01.2012

I love it!!

Tøj tøj tøj, åh hvor jeg elsker tøj!<3 jeg har aldrig været den store shopper, meeen er begyndt!
Jeg elsker at sætte tøj sammen osv, det er noget jeg elsker, men aldrig har brugt. Problemet er nemlig at meget tøj bare ikke er pænt til mig - hvilket irriterer mig noget så grusomt! Så hver gang jeg er i en tøjbutik får jeg lavet så mange lækre outfits som jeg fortæller den jeg er sammen med, så selvom folk måske ikke altid er vild med mit tøj, så elsker jeg det. Det passer til mig og jeg ser i det mindste ikke dum ud med det på ;) men når jeg endelig finder noget der passer mig, bliver det så sandelig også købt!

I fredags blev det til den top jeg har på på billedet. Den er sådan rød/brun agtig og passer virkelig godt til min hud- og hårfarve!
Derudover købte jeg et mønstret tubetørklæde i samme farvetone.
Begge dele i Pieces til 50 kr :)
Desværre var toppen der kun u m/l og jeg er en xs/s men den må godt være lidt stor i det :)

Derudover købte jeg en grå strikcardigan i Gina tricot som jeg skal have på en af dagene, den var sat fra 2-300 kroner ned til en 50er :D

Ingen kommentarer: