21.01.2012

Melodi grand prix

Nu da jeg jo elsker musik meget højt, så er der mange der tror jeg er fast seer af Dansk melodi grand prix - men det er jeg faktisk ikke og har ikke været det. Eller.. Jeg fulgte med i Børne melodi grand prix indtil 2006, gor efter da synes jeg sangene er for meget til børn i forhold til min smag. Men sange som 'Du ikke som de andre piger', 'Jeg tror det kaldes kærlighed' osv det var sange jeg elskede og jeg hører stadig eksempelvis 'Du ikke som de andre piger' da jeg synes Morten har sådan en behagelig stemmer (- han laver stadig musik under navnet In Memoirs)

Back on track! Well i aften kommer der intet andet i tv end de ting jeg allerede har set, så jg tror at jeg skal se Melodi grand prix!! Så jeg er lidt spændt på om jeg får set det hele eller om jeg ender med at finde en film som jeg har set en million gange ;)
Nu er der igang med opvarming aka melodi grand prix fra sidste år!

Ingen kommentarer: