17.01.2012

Secret

Hemmeligheder. Har vi ikke alle sådan nogle? Personligt har jeg kun en enkelt ting i mit liv, som jeg aldrig har fortalt nogen. Der har været en ting jeg har holdt for mig selv i snart 14 år.

Hemmeligheder kan være mange ting.
Hvis jeg har mødt nye mennesker, som eks. på en date, så plejer jeg ikke st fortælle dem at jeg er syg. Jeg plejer at vente så jeg ved hvad de synes om mig først, så jeg ved om det før en forskel. Der er mange mennesker sim ryster på hovedet af det og siger keg bare burde sige det ligeud. Men.. Hvis man siger det med det samme, så tager de stilling til en pga sygdommen, men hjis man venter kan man se om det gør en forskel for dem. For hos mange er det noget der vælger en fra, hvis man er syg altså. Lige meget hvilken sygdom det er, bare den har effekt på ens liv.. Jeg har set det ved mange mennesker. Så nej det er ikke kun ang mig selv ;)

Men det er ikke kun sygdomme folk ikke fortæller om. Det kan være noget vi har gjortni fortiden, det kan være 'mindre' ting som stoffer og andre ting. Hvad der undrer mig ved hemmeligheder, er at vi har dem. For vil vi egentlig ikke gerne bare accepteres for dem vi er? Det ved jeg da at jeg vil. Det betyder ille at vi skal fortælle alt til folk lige med det samme. Men det at holde noget hemmeligtni sit liv. Hvorfor gøre det? Hader vi ikke selv hvis folk holder noget hemmeligt for os?...
.. Jo!

Men alligevel har vi dem

Ingen kommentarer: