21.02.2012

Sorry!!

Så er jeg her igen, med en smule mere energi! Jeg har ikke rigtig fået blogget de sidste 3 uger, da jeg simpelthen ikke har haft overskud til det. Min sygdom har haft gjort mig meget træt, så når jeg har været herhjemme, har jeg ligget på sofaen eller i sengen!
Men jeg har savnet at blogge og har villet tilbage de sidste to uger, så jeg er glad for at skrive et indlæg igen :)

First of all - JEG HAR VÆRET INDE AT SE JURASSIC PARK!! Med ham jeg dater og min bror; og jeg kan godt sige jer, den er så fantastisk på det store lærred!!<3 og det var en perfekt aften, hvor min bror tog hjem til sig selv, mens jeg og daten tog hjem til ham og så 2eren af filmene<3

Ellers har jeg været en ekstra måned til motion, og jeg skal så starte til kostvejledning imorgen.. Klokken halv 10... Som er det tidspunkt jeg plejer at stå op... Fuuck.. Men det er kun en gang om ugen, hvor motion har været to gange! Men vi skal høre om hvordan man køber/laver fornuftig mad, for ikke så mange penge, da mange kun har en su.. Og det er så 4 gange, hvorefter vi laver fællesmad den 5. uge :)

Ellers skal jeg til læge den 5. Marts til en helbredsundersøgelse, for at vi kan komme videre med kommunen.. De får bare ikke lov til at stikke i mig!!!

Ingen kommentarer: