24.03.2012

Once again I'm sorry!

Jep, det er så igen en hel måned siden, at jeg har blogget, men igen har jeg altså en god undskyldning! Self. skal jeg jo ikke sådan decideret undskylde, men der kommer i hvert fald en forklaring!

Den sidste måned har været rigtig hård for mig. Jeg skulle til lægen, da kommunen vil have en helbredelses undersøgelse. Yay? No........ Men jeg kom så derud og han tjekkede nogle ting, men sagde at han synes der skulle laves en kikkertundersøgelse af min tarm.. så jeg brød jo sammen.. Da jeg har haft været det igennem, så ved jeg hvad det er, denne gang ville jeg ikke engang blive lagt i narkose... fuuck.. men så to dage senere ringede sygehuset og sagde det var unødvendigt, de ville dog gerne snakke med mig - som noget kontrol jeg engang gik til.. Det gik så fint nok de første 5-10 minutter, men så sagde min læge at han ville have blodprøver.. Hvilket er en af mine største frygte.. Og jeg har så gået og været nærmest en zombie.. Men jeg har valgt ikke at ville have dem taget! Jeg har aldrig sagt fra lige meget hvor bange jeg har været, men jeg kan ikke holde til det pt.. Overhovedet ikke!! Men jeg skal så til samtale igen den 13. april og der må jeg så forklare det for ham..

Det har så taget en hel måned det jeg lige har fortalt og derfor har jeg ikke kunnet klare/lave noget som helst. Jeg har ligget på sofaen og trøstespist.. yep, jeg trøstespiser.. Men jeg er begyndt at have det sådan lidt okay igen, men hele denne her periode har jeg døjet med mareridt, så derfor fungerer jeg stadig ikke helt, da det faktisk gør som hvis jeg kun får 1 times søvn hver nat.. *suk*

Ingen kommentarer: