26.03.2012

YES!!

Min mor har aldrig set Harry Potter filmene - weird I know!! For det er virkelig nogle film man skulle tro hun havde set, da det er lige noget til hendes filmsmag.. Vi ser jo sååå mange film!

Jeg har så gået det sidste stykke tid og sagt at hun egenligt burde give dem en chance, hvor hun så idag selv foreslog at vi kunne se den første. Hun kunne jo selvfølgelig godt lide dem!! Heheh, no surprise.. Hun sov dog omkring 10 minutter i slutningen, men hun er også meget træt for tiden, så jeg forklarede hvad hun missede.. Men jeg er faktisk ret glad for at hun giver dem en chance,da det er nogle film (og bøger) som betyder utroligt meget for mig, så for mig er det at vise hende en side af mig - da jeg ser mig 100% i Harry næsten.. Så ved at hun kan se Harry's kamp og hans følelser, vil hun også kunne se mine.. Så det bliver spændende :)

Ingen kommentarer: