16.04.2012

Lidt glad idag :)

Jeg stod op klokken 8 (fuuuuuck) hvilket er tidligere end normalt for mig :) og så da Dino var kommet hjem tog vi bussen kl 9:23 mod rosengårdcentret, hvor vi gik fra i stedet for at tage en ny bus. Vi skulle nemlig hen til min gamle 10. Klasse, hvor hun skal gå på efter sommerferien :D *stor glædelse*
Lærerne opdagede mig hurtigt derud så der blev snakket kort og givet knus - de har jo en masse til samtale!
Min tidligere Thomas mente også at jeg ikke skrev nok på min facebook mere, så han filda lige en status dedikeret til ham ;) så blev han nemlig glad!!!

Efter det sendte jeg Dino i skole igen, for hun kunne nå at have flere timer. Så jeg byttede lige min kjole til en bluse i stedet inde i New Yorker, der fandt jeg også lige nogle nye billige bukser ;) altså det er da dejligt :D også fordi det er et mareridt at finde nye bukser til mig, da de fleste bare er grimme på, men de her er pæne og kostede kun 39 kroner ;)

Ingen kommentarer: