04.07.2012

Onsdaaag!

Det der kendetegner at det er onsdag herhjemme for mig, er at det er min Gizmo dag.. Altså det er mig ser lufter ham.. Anyways! Ellers har jeg fjort rent! Har ryddet op, støvet af og støvsuget! Dygtige mig haha..

I dag skulle min mors veninde komme og spise med, hun er så kommet og de er nu taget op i en klub der hedder Pyramiden - hvor jeg har gået - der har de nemlig gået engang og se skal sp hente nogle billeder fra dengang.. I mellem tiden har jeg så luftet den søde hund og sidder nu med et lærred.. Forsi jeg maler.. Shok! Ej, min mor ville gerne have et billede ind til hendes væg, så det er jeg ved at lave, hun vil have det i varme farver - men ikke pow pang farver! Så jeg har valgt en brun med et rødt skær.. Hvilkeni kan se på billdet, der er dog også lavet lidt andet på.. Nu skal jeg bare liiige finde ud af hvad der mere skal på, da min mor har sms'et og svaret på om det skulle være lodret eller vandret.. She said lodret.. Det andet synes jeg var pænere, men det er jo hendes billede :)

Bare en lille update, for nu maler jeg videre ;)

Ingen kommentarer: