03.07.2012

Spidermaaaan!!!

Oh yeah, jeg var i biffen med min storebror igår, han ville nemlig give en biotur - så vi skulle da self til premiere på The Amazing Spiderman, som vi så i 3D! Det er den første ordenlige 3D film jeg har set i biffen (Spy Kids 3D var ikke god 3D!)

Men altså jeg var lidt nervøs, da jeg altid har været vild med Spiderman, han er min yndlings helt! I de tre andre film, har Tobey været god som Spoderman men han har overhovedet ikke været en god Peter Parker!!! Nope.. Så jeg håbede at Andrew Garfield ville gøre det bedre, for ellers ville jeg holde mig til tegnefilm og tegneserien..

Damn! Andrew er helt klart Peter Parker, jeg sas nærmest og hoppede i sæddet, klappede i hænderne og sagde "Dan det er Peter!!" fordi jeg var så glad :D
Filmen det er klart den bedste og den er så fed!!! Helt klart min yndlings superhelte film.. Effekterne, skuespillerne, alt var bare godt!!!
Ja der er måske nogle som vil synes de andre er bedre fordi de ser dem som de "rigtige" film, men denne nye fantastiske film, det er meget mere Spiderman som man kender ham, man bliver kastet tilbage til - i mit tilfælde - barndommen! Og det er bare fedt!!
Jeg vil helt klart anbefale andre at se den hvis man er til sådanne film.. Wauw!!

Ingen kommentarer: