05.08.2012

Lazy song

Idag er jeg vildt træt..
Jeg er jo så dum at jeg glemmer, at jeg ikke kan holde til så emget af gangen. Så de sidste uger har jeg lavet mere end jeg faktisk kan holde til.. Det resulterer i at jeg går og har det skidt hele tiden.. Dumme Hejdi...
Så idag sov jeg til klokken 11.35, hvor min mor vækkede mig (suk) ellers havde jeg nok sovet videre til omkring nu.. Jeg sidder og er rigtig træt. Kunne godt bruge en lur. Det er godt nok ikke 'søvnig-træt' som vi kalder det herhjemme, det er at lukke ned, fordi der simpelthen ikke er mere energi.. Vildt træls.
Det vil sige at jeg bare sidder her idag, foran min computer, ser serier, slapper af og prøver på ikke at falde i søvn. Jeg vil jo gerne kunne sove i nat, så jeg kan være frisk til Days of the dinosaurs imorgen :)

Ingen kommentarer: