11.03.2008

Lortedag

Jepp.. Lige for tiden kan jeg åbenbart kun få dårlige dage.. TYPISK!!




Min (nu åbenbart) x-veninde, har fødselsdag d. 4. april.. Hun bliver 18, og vores familer har kendt hinanden fra længe før vi blev født.. Men så her til hendes fødselsdag d. 4. , der er det kun min mor der er inviteret til fødselsdag - og det skal lige siges at jeg er 17 og bliver 18 d. 4. august - og hverken jeg eller mine søskende må komme.. For det er åbenbart en "drukfest"..

Og så må en 17 årig ikke komme med ?? Hun drak sig sQ selv fuld som 16 årig til den fest vi holdte da vi stoppede i folkeskolen!!!! Og efterlod mig som hendes baby-sitter!




Nu tager jeg så bare til min anden veninde's fødselsdag.. Det er også den dag.. Men for fanden et pjattebarn.. Ikke at ville lade mig komme med ??!!! VI HAR SQ KENDT HINANDEN SIDEN JEG BLEV FØDT!!


Jeg tør væde med at en jeg lige vil kalde for "X" er inviteret.. Hun er et år ældre end mig.. Hun er sten sikkert inviteret.. Og en der hedder "Y".. Det skulle fandme ikke undre mig...




Lortedag!!!

Ingen kommentarer: