28.04.2008

Endelig en lidt god tid igen..

I lørdags var jeg til 75 års fødselsdag hos min bedste. Vi var hjemme hos hende og min bedstefar til at starte med, hvor vi fik boller og kage..

Mig og to af mine søskende, samt vores lille kusine, sad og sang over i et hjørne.. Vi sang disney sange, og andre tegnefilms sange.. samt nogle enkelte almindelige danske sange.. Det var bare SÅ hyggeligt !!


Om aftenen var vi på en kineser restaurant, alle valgte at få buffet'en.. mens jeg som den eneste valgte noget andet.. pommes frites og pølser.. MEN !... det smagte også bare super ; )


Vi tog hjem til os selv derefter, hvor min onkel , fætter og kusine også kom og blev lidt.. Vi så Magi i luften.. Ikke noget jeg normalt ser.. det væreste ved det var nok mere , at jeg kun kunne synge med på to linier af I'm like a bird, og så hele Storkespringvandet.. mens min lille kusine som er der ved 6 år.. kunne op til flere sange.. og det var altså gamle sange...


For en gangs skyld i meget lang tid.....


..... begynder tingene at se lysere ud.. og det er ikke engang kun vejret ; )

Ingen kommentarer: