28.01.2010

Wow ! Lang tid siden !


Damn... Det er da ved at være noget tid siden , at jeg har skrevet? 2008 ... wow ... :)
Hmm .. Tja.. Så må jeg jo hellere komme med en opdate !!!

Her i sommers (2009) blev jeg færdig med grunduddannelsen på HG, så jeg fik min hue !! Den lilla'e self. ;) Nice nok, det var hårdt, men jeg klarede det.. Nu ved jeg nogen mener det ikke er den ''rigtige'' hur.. Men bare fordi den ikke avr der først, gør den ikke forkert!! Og det er ikke alle der kan klare gymnasiet.. Det kan jeg f.eks ikke psykisk .. Så HG var perfekt til mig.. :)

Hmm.. Jo..! Jeg ahr gjort noget , som jeg normalt ALDRIG ville gøre !! Yup !! Jeg har skrevet med en sød fyr siden slutningen af April.. Og her i slutningen af November mødtes vi faktisk - er en meget forsigtig person, så det ligner mig slet ikk at mødes sådan - og han boede hos mig og min familie fra fredag til søndag.. Hvad vi lavede? tjaaa.... Who knows :b
Men han er rigtig rigtig sød.. Vi er så i slutningen af Januar nu.. Og han ahr så været her 3 gange.. 3 dage først og så 2*5 dage.. Og så var jeg hjemme hos ham i 5 dage og holdte nytår.. Første gang uden familien !! Weird :S

Men tja, lige nu laver jeg ikke så meget, før jul var jeg på et kursus, men jeg kan ikke rigtigt klare at gå i skole mere.. Så det er om lige at finde noget, som jeg kan klare... Ikke det nemmeste i verden !!!

Det var lige en opdate her fra lille mig , som forresten fyldte 19 i august ;)
Så til sommer runder jeg 20 !! ARG !! det går fanmde hurtigt ;)

Ingen kommentarer: