30.01.2010

Today?


Jeg er sååå træt af , at bare fordi man har en sygdom, så mister man nogle venner fordi de ikke ''forstår'' en.. Men heldigvis kan man se hvem der er ens virkelige venner.. For de er der for en, selvom man ligger og er syg og svag.. Anja, Tina, Asmaa, Linda, Thuy, Henriette, Kita .. You're my girls till the end ;) <3

At leve med en kronisk sygdom kan være så trætende.. Man kan self. være som alle andre teenagere, men der er også ting jeg f.eks ikke kan.. Jeg har ikke særlig megen energi - sucks - og hvis noget går mig bare liiidt for meget på psykisk, så bliver jeg fandme syg.. Derfor kan jeg ikke rigtigt tage ind til byen om aftenen og feste.. Men i stedet hygger jeg med vennerne hjemme hos en af os, med god mad, hygge, sang og film.. Top nice :D

Men hvor ville jeg dog ønske at der var flere folk der kunne se, at jeg er et menneske og ikke en sygdom.. Alle har brug for mennesker om dem.. Jeg er heldigvis ved at få lidt flere igen, efter at have mistet de fleste... Og dem jeg har nu, holder jeg utrolig meget af.. :) <3

Ingen kommentarer: