26.06.2010

Et helt år!!


I dag er det et helt år siden, at min klasse på HG og jeg var ude at kører lastbil!! Det er underligt at der allerede er gået et helt år.. I dag er det desuden også et helt år siden af the king of pop Michael Jackson døde (r.i.p).. Han var og vil altid være kongen af pop! <3

Imorgen kommer den smukke Anja mus over (YAY!) og så skal vi bare rigtig hygge hende, min bror og søster, og jeg.. Det bliver sqi da dejligt!! Hmm.. Men hvad har jeg lavet i dag? Jeg har siddet på facebook... Og youtube... Så har jeg spist lidt... Uhm.. Og så har jeg siddet sammen med familien og set VH1 hvor der har været spillet Michael Jackson musik det meste af dagen.. Jeg følte mig nærmest helt klog, fordi jeg vidste en del ting om ham, som de andre ikke gjorde (ondt latter!).. Nu sidder jeg faktisk bare og slapper af efter maden - vi fik karbonader, bådekartofler m. krydderier, og selvfølgelig det vigtigste som er SOVSEN!! (muuums)... Til at slappe af med lytter jeg til Justin Bieber (yeah i got Bieber Fever!!)

Ingen kommentarer: