12.11.2010

Awesome!

Hey guys..!!
Well, ikke nok med at jeg glæder mig utroligt meget til, når jeg skal ind og se den nye Harry Potter film på torsdag, men tv3 holder også nogle Harry Potter aftener, hvor de sender filmene! Godt nok har jeg alle på DVD - MEN (!) det er bare sjovere at se det i tv ? :)
Så her til aften er der blevet stenet De vises sten & Hemmelighedernes kammer!
Imorgen ser jeg da self. videre med Fangen fra Azkaban ;)

Jeg er fandme ligeglad med om andre synes om det fantastiske univers og om hvad de synes om Daniel Radcliffe.. Jeg elsker det og jeg synes han gør det utroligt godt! Han ligner måske ikke de stjerner andre falder for - som Zac Efron, Robert Pattinson eller Chace Crawford (kan selv lide dem!) men han er sgu da noget så charmerende..! :) altså seriøst..! aah :D

Ingen kommentarer: