13.11.2010

KAGE! :)

Okay, jeg ved at jeg har skrevet en del indlæg de sidste par dage, i forhold til hvad jeg plejer :) Men det er bare fordi jeg har sådan en lyst til at skrive.. Såå.. Here it goes !! ;)

Hvad fik jeg mon dagen til at gå med idag? Tjo jeg fik til opgave af min mor, at bage en lækker chokoladekage <3 gosh den var lækker lækker..:D
Imens bagte min mor franskbrød - fuuck hun er dygtig hende mutti, hahaha.. Så det sad vi og hyggede med her til eftermiddag.. mmh, dejligt :)
Så spillede vi også Bingo Banko i dag, jeg har set det de sidste mange gange, men har aldrig prøvet at spille med.. Vi vandt dog ikke, men det var sjovt nok at prøve! Så nu sidder jeg bare og stener Harry Potter & fangen fra Azkaban på tv3, mens jeg skriver med en - nogen der vil give mig en tur/retur til Svendborg? haha :)
mangler sgu lige lidt penge så jeg kan komme derned til ham... Pis altså.. Nå men sådan er det jo..

Ingen kommentarer: