19.09.2011

Av?

Jeg ved godt jeg ikke lige har fået skrevet noget de sidste dage. Men jeg har ikke haft det så godt :)
So here is an update!!

Well, kan da sige at jeg begyndte at skrive med en sød fyr igår - han hedder Oliver, rigtig rigtig sød.. Snakkede også i mobil med ham, daaamn han fik mig til at smile hele tiden hehe :) så det er jo bare dejligt!!
Idag har jeg dog ligget i min seng for det meste , jeg havde det helt normalt - eller så normalt som jeg kan have det - her til morgen, men til middag fik jeg en killer hovedpine.. Den gav mig kvalme og mine øjne gjorde virkelig ondt.. :( Så det blev dumlet med medicin, selvom jeg prøver at undgå smertestillende medicin..

Ellers så sidder jeg nu og ser nye afsnit af Greys hvide verden og Private Practice! og venter og ser om ham min ven (bassen) kommer over.. han skulle ahve været her igår, men måtte arbejde istedet, så vi aftalte han ville komme idag - men skriver han tilbage på mine beskeder? er han kommet over? nope.. ikke endnu.. Han plejer at komme imellem kl 20.00 og 21.00 .. Og klokken er nu 20.45.. Bliver sgu lidt irriteret, for han kan da godt lige sige hvis han ikke kommer alligevel?! Jeg var også nødt til at spørge om han så kom igår, for ellers havde jeg nok ikke fået det at vide.. Det kan altså virkelig irriterer mig .. So don't do that! -.-
Ellers tjekkede jeg lige om Twilight Danmark havde lagt mit indlæg ud til en konkurrence og det havde de!! http://twilightdanmark.dk/et-svaert-valg-twilight-ynglingsfigur-konkurrence/ wee :)
Der så jeg også at der er en konkurrence hvor man kan vinde en Twilight t-shirt hvilket jeg jo rigtig gerne vil hehe :) det er lige her http://www.giz-blog.dk/2011/09/twilight-giveaway-pa-gizmos-blog.html såå gå ind og deltag hvis du gerne vil vinde en læææækker t-shirt :)

Ingen kommentarer: