01.10.2011

Aqua?

YUP! Aqua er lige nøjagtig hvem jeg har mødt idag, weeee :)
Jeg var i Bilka forleden dag sammen med min mor og min bedte - der skulle nemlig månedhandles.. Der var der så et fint skilt ved starten, hvor der stod at Aqua ville komme derud fra kl. 14 til ca kl. 16, hvor de ville skrive autografer!!! Se det måtte jeg da tage til? Ikke? JO!!

Så min bror, min mors kærestes datter og jeg, vi tog derud - min bror troede det var i Rosengårdcentret, så han kom lidt sent.... Typisk hehe ;) you know I like you :D
men jeg ahvde så købt deres nye CD, som ejg kunne få signeret og det fik jeg, samt en stooooor plakat! Virkelig nice.. Søren var den første der skrev på den og ville skrive ''hej'' efterfulgt med mit navn, så jeg sagde at jeg hedder Hejdi - med J - og det synes han var fedt og så sad de alle 4 og snakkede om det hahaha.. Så jeg stod bare og snakkede med dem, som hvis jeg kendte dem personligt? Nice! De to andre var lidt shy, men det var fait nok..
Lene kiggede så rundt efter vi havde været der og vi stod og tog nogle billeder, så fangede hun mit blik og vinkede til mig, som at hun genkendte mig - altså jeg blev lidt stolt/rørt! Jeg blev viiiirkelig glad!!

Det var virkelig en god dag, jeg fik også købt en øjenbrynsblyant, en film (Bride Wars) og så fik vi grillet flæskesteg til aftensmad, da min mor og hendes kæreste har været sammen i 3 år.. Det kan man da kalde en god dag :)

Imorgen skal jeg til fødselsdag/åbent hus hos en veninde, hun fylder 26 og er udlært.. Det bliver godt, da jeg har følt mig en smule ensom de sidste mange måneder.. Sååå.. Og nu flytter hun snart til Nordsjælland, så det hjælper ikke ligefrem.. Og JO det er langt fra Odense, når en togtur tager stort set al energi fra en.. men sådan er det jo...

Nu vil jeg spise min is og bare slappe af!!

Ikke det bedste billede, men der kan man se alle de søde medlemmer af Aqua!!
Søren, Rene, Lene og Claus :)

2 kommentarer:

DirtyDog1988 sagde ...

ville lige stalke dig lidt så faldt jeg over din blog :)

Hejdi sagde ...

haha du stalker mig? Hvor du da kær :D