20.12.2011

Suk..

Jeg har haft nogle gode og dårlige dage siden ejg sidst skrev.
I fredags havde jeg som sagt juleafslutning der hvor jeg er hos kommunen, bagefter tog jeg bussen ud til Rosengårdcentret hvor jeg skulle mødes med min mor - men imens jeg står i bussen og hører musik, ser jeg på facebook at min lærer jeg havde i folkeskolen døde torsdag aften. Hun havde kræft og havde fået det godt igen, men desværre fik hun et tilbagefald for 2 uger siden. Men i det mindste sov hun stille ind. Jeg blev rigtig ked af det og var ved at tude da jeg sagde det til min mor. Det er 2. lærer på kort tid. Virkelig hårdt.

Noget af det positive var at vi fik bagt og hentet juletræ, det var virkelig hyggeligt og vi havde 5 hele plader fyldt med jødekager som skulle bages! daaamn (; mum!
Søndag var jeg hos ham jeg dater, vi så Green Lantern, som jeg synes er en fed film - jeg elsker superhelte! - og så ser Ryan Renolds altså brand godt ud!! Hehehe..

Og så var det godt nok hyggeligt at være ude på min gamle folkeskole igår, min søsters årgang skulle lave underholdning til de store elever her som juleafslutning (de viste det til dem idag) og de valgte at lave en film om hvordan det ville være, hvis Jesus blev født i 2011.. Den var da sød, men yndlingsscenen var Lynkineseren! Jeg avr bare lidt skuffet da det er en tradition at man laver noget på scenen - altså underholdning, skuespil, sang ect ect.. Da det var min årgang sang jeg da i hvert fald selv, såå.. Men ja sådan er det jo bare!
Ellers var der noget Pigerne mod drengene, hvor der var forskellige opgaver, gætte julesange samt kunstnere, tegne i blinde, sportsquiz, julekalendere gennem tiden osv osv.. Pigerne vandt ;) Eksempelvis fik min brors hold 2 point i julesangene hvor mit hold fik 16 :) Hihi, det var han ikke glad for!

Men nu venter jeg på at min mor samt hendes kæreste kommer hjem, da de er til frokost hos mine bedsteforældre. Og så venter jeg på at få af vide hvornår jeg skal over til daten igen før det bliver jul! :)

God tirsdag!

Ingen kommentarer: