15.12.2011

Jul jul jul!

Jeg indrømmer det virkelig gerne, jeg elsker julen og har altid gjort det!!!

Det kan gøre være at folk synes julen er opreklameret osv, men den er ikke emre opreklameret end de selv gør den til! That simple...
Sidespor, sorry :)
Men som sagt elsker jeg julen, jeg elsker hyggen, maden, atsmofæren, det hele. Ville dog virkelig gerne have haft noget sne - nogle mener jeg burde være tilfreds med at vi fik sne de sidste to år, men hey jeg er altså ikke den eneste som vil have sne!
Jeg ahr fået købt stort set alle gaver, jeg skal bare lige ud og købe den sidste imorgen, da jeg lige skulle have penge fra mine søskende til den - så det er jo nice. Alle andre gaver havde jeg faktisk købt omkring den 20. november hehe :)

Imorgen har vi juleafslutning der hvor jeg er (ved kommunen) hvor der skal spises risalamande og bare hygges, dog kan jeg ikke lide risalamande, men sådan er det jo bare! Der skal bare hygges i hvert fald, specielt med den søde Lisa Marie ;) Bagefter skal jeg jo købe den sidste julegave, så når det er gjort kan jeg komme jeg og slappe af! Yes mam..

Lørdag står den på julebagning! Klejner, kokosmarkroner, jødekager, krydderkage og havregrynskugler.. muuums! Elsker at bage og især at spise de lækre ting bagefter :) Lisa Marie kommer også og hygger med, da jeg inviterede hende, så skal der laves julestemning!

Sødan skal vi ud og gå en lang tur for at købe juletræ, det bliver djeligt, håber der er nogle pæne i år, vi har haft været sent ude de sidste år, så det var ikke liiige de aller pæneste træer, men de var nu flotte alligevel :)
Og så skal jeg (endelig) over til ham jeg dater igen. Ih hvor begynder jeg at savne ham! Virkelig irriterende hehe ;) Han ahr haft travlt hele ugen med skoleopgaver osv, så jeg har ikke været hos ham siden sidste onsdag/torsdag :/ Og det er altså lang tid, når jeg har været vandt til at se ham hver anden dag nærmest... mhmm... Så jeg glæder mig virkelig til at se ham igen, det bliver vildt godt!

Juleaften skal jeg have morgenmad med de andre herhjemme. Bagefter skal jeg måske med ud på sygehuset, da min bror og nogle fra hans kirke skal synge for børnene. Der har jeg fået lov til at komme med, da jeg elsker at synge og så ved jeg hvordan det er at være indlagt derude. Jeg ved hvor ensomt det kan være. Så hvis man kan skabe lidt juleglæde til dem, som er nødt til at være derude i julen, så føler jeg altså man gør noget specielt! Ellers skal jeg som altid se Disney's juleshow 'Fra alle os til alle jer', spise virkelig god mad, have dessert, synge julesange, danse om juletræ og åbne gaver :)

D. 27. har vi en julefrokost vi har haft i mange år, normalt er det dog den 26.! Men i år ligger den dag bedst. Det glæder jeg mig self. til, selvom jeg faktisk ikke har andre end min mor at snakke med der... yay? Må finde et godt spil på min mobil.....

Nytårsaften går jeg ud fra at jeg 'bare' er herhjemme, da jeg ikke er inviteret andre steder hen! Så den står på at der bliver lavet skinke eller hamburgeryg med det der grønne sovse noget - hvilket jeg ikke kan lide! Så os der ikke kan lide det får en lækker hakkebøf med brun sovs - hvilket jeg elsker! ;) Så hygges der i sofaen eller ved spisebordet til hyggesnak, lidt alkohol og godter.. kl 24 skåler vi og går ud og ser på fyrværkeri! Jeg bor et sted hvor der er mange andre der fyrer af, så det kan ikke betale sig at vi køber noget, for vi ville ikke kunne se det i mængden! *overdriver en smule* hehe..


Men det er resten af min December, til hvis jeg ikke lige får fundet tid til at skrive :)

Hvad skal i?

Ingen kommentarer: