15.12.2011

Hmm..?

Okay, jeg har gået og været sådan lidt små irriteret de sidste dage.. FOrdi jeg har en rigtig sød dejlig veninde, som desværre er flyttet et godt stykke væk. Hun har så for 2-3 måneder siden syntes at vi (mig og to andre) ikke skrev så meget til hende mere og ikke rigtig kontaktede hende.. Det har jeg så haft gjort og vi fik redet ud på tingene.. fair nok og vi har haft det godt siden..
Men her sidste weekend skrev vi lidt inde på facebook.. Jeg skrev så noget mere og hun svarede ikke - gættede hun sikkert bare ikke var ved computeren der.. Jeg skrev så dagen efter. Mere end en gang.. I løbet af ugen skrev jeg mere til hende OGSÅ på hendes væg.. Men intet svar.. Altså jeg tænkte det nok var fordi hun evt. havde lidt travlt på arbejdet.. Men.. Så ser jeg at hun sagtens kan skrive til en anden af vores veninder.. Og til andre.. Sorry men det pisser mig sgu lidt af, for hun sagde selv der at vi ikke skrev så meget til ehnde mere, det kom vi så over og vi fik det godt og nu gør hun sådan? Altså havd fanden skal jeg lige gøre ved det? Jeg kan jo ikke snakke med hende om det, for hun skriver jo ikke tilbage til mig? Og jeg ringer meeeget sjælendt til folk, da jeg får ondt i hovede og ører af at snakke i mobil for meget... Gaaah.....

Ingen kommentarer: