20.01.2012

First time ever!

Okay jeg har aldrig været inde i et solarie og sole mig. Det har aldrig sagt mig noget, selvom jeg kan blive godt træt af at være bleg! Men idag tog jeg med min mor til fys og så er vi her i et solarie nu.. De har fået nogle nye siden min mor var her sidst, så hun troede de lukkede af dig selv som de gamle, men neeeej, jeg lå med lukkede øjne og kunne skimte at den ikke lukkede sig og der var intet at tage fat i.. Men altså jeg fik varmen og nok en smule sol såå.. Jeg skal herover igen med min mor sådan cirkus hver fredag nu :)

Og det der med at det skulle kunne gøre at der var større risiko for at gå kræft, så siger det mig ikke meget mere.. Nogle forskellige i familien er død af kræft og pga min sygdom er fer større risiko for st gå kræft i tarmen, men varmen hjælper virkelig på mine knogler så jeg tager chancen! Så det med måske at få lidt farve er faktisk bare en bonus :)

Ingen kommentarer: