02.01.2012

Godt nytår!!!

2012! Yes sir! Okay, ja jeg er lidt langsom om at skrive det ind, men jeg har viirkelig været træt de sidste dage - sådan er det når man har en sygdom, samtidig med at man vil nå en masse.. Småkage, så kom trætheden og energimanglen!!! Men sådan er det jo bare , gider ikke altid holde mig tilbage :)

Jeg var inviteret ud til min veninde Anja's forældre, for at holde nytår med dem og da jeg kun har vlret hjemmefra en enkelt nytårs aften ever, så slog jeg til! Jeg tog så derud fredag efter ar have været hos ham jeg dater.. Og sikke nogle dage jeg har haft siden sidst jeg skrev! Er sgu ikke helt sikker på at jeg kommer til motion hos kommunen denne uge, så vil jeg hellere handle med min mor, end at bruge al min energi (den smule jeg har tilbage) på at få det værre.....

Jeg håber alle kom godt ind i det nye år!
Knus

Ingen kommentarer: