03.01.2012

Movie time!!!


Eiijs jamen jeg elsker jo bare film, seriøst jeg har vildt mange film stående oh har en bred smag. Her søndag var min mor, søster, papsøster og jeg inde at se den nye Happy Feet 2, jeg så meget frem til den, men var samtidig sådan lidt bekymret for om de havde ødelagt det hele ved at lave en fortsættelse.. Så vi sad med popcorn og sodavand, mens salen så blev mørk og vi var bare så parate!

Filmen handler om at Mumle og Gloria har fået sønnen Erik, som ikke rigtig er en danser som hans far og han har svært ved at finde ud af hvem han er (og han er seriøst bare vildt nuttet!!) han stikker af med to venner hvor Mumle self. Henter den hjem, der kommer dog lidt forhindringer og da de kommer tilbage til kejserpingvinerne er alle de andre spærret inde da dwr er en kæmpe isblok der blokere detbyele (gætter på at det er en reminder om at isen smelter osv der) Mumle og de andre prøver at finde ud af hvordan de vil få alle deres venner og famile fri, men det er slet ikke en nem sag!
Filmen er fyldt med fantastiske sange, bl.a af Pink som ligger stemme til Gloria og hun synger jo fantastisk! Kun to sange var oversat til dansk og de var gode nok, fik virkelig kuldegysninger! Det er en sød film sim bør ses af alle der kan lide den første!!

Om aftenen så vi en film jeg købte der hedder Vanishing on 7th street, hvor Hayden Christensen har den største rolle, da det er ham vi følger mest.. Om den er uhyggelig er lidt afhængig af hvad der skræmmer en. Denne film fjende er selve mørket samt den skygger og da dagene bliver viiirkelig korte har man hurtigt problemer! Skyggerne kan finde dig stort set over alt og intet kan rede dig ud overblys, men det er svært at finde! Jeg var hild med den og jeg synes Hayden er fantastisk, den er spændene men ikke sådan en ARG skræmmende film, kun hvis man har en tendens til at blive skræmt af de mere simple ting (som jeg kan!)

Idag har vi så set Tomorrow when the war began, som foregår i Australien. 8 high school elever tager på camping og kommer tilbage til forladte huse. En krig er nemlig begyndt og det gælder nu om overlevelse. Det var en helt okay god film, men den vil nok ikke faldeni alles smag, da nogle vil finde den kedelig, men herhjemme synes alle den er god, såå bedøm selv :)

Nu putter jeg med vufferen og overvejer at smutten i seng. Selvom jeg hele tiden er træt orker jeg ikke altid at sove, meeeen mine øjne er ret trætte nu, så jeg smutter under dynen :)

Nighty night!

Ingen kommentarer: