14.01.2012

Jeg går virkelig bare og er så træt for tiden. Mere end jeg plejer og det siger altså meget! Jeg hader at jeg stadig hoster, hvilket jo giver mig hovedpine. Arg! Det værste er nok også at slappe af i sin seng, hvor der så ikke er en skif i tv!! Det er virkelig nedern /:

Igår så vi finalen af x-factor usa hbor Mellanie vandt - det var hende vi heppede på så det var vi glade for! Hun har sådan en stor fantastisk stemme og jeg elsker at høre hende synge! Jeg var også vild med både Josh og Chris, men jeg holdte som sagt med Mellanie (;
I weekenden kommer der ikke til at skr det helt store, jeg skal bare slappe af og nok prøve at finde nogle film at se! Det har jeg svært ved for tiden. Jeg har jo set stort set alt vi har herhjemme......

Nå, men jeg må nok hellere komme ud af sengen, væk fra min åh så dejlige varme elskede dyne, så jeg kan få tøj på osv. Har nemlig sagt at jeg nok skulle tage med min mor i rema! Men - jeg tror ikke jeg skal købe noget idag! Skulle jeg heller ikke igår, men kom af med 250 kr. Flot Hejdi! Købte to bøger igår og et par støvler, støvlerne var sat 200 kr ned, så de kostede kun en 50er ^^ hehe...

Ingen kommentarer: