12.01.2012

U i u a a

Jeg er godt nok træt idag! Jeg har ondt i maven, hoster, har hovedpine og kunne sove hele tiden.. Det er virkelig ikke rart, så derfor tog jeg ikke til motion, derimod skulle der dog gøres lidt rent i dag. Min mor fik så den ide at vi kunne se en film inde i stuen, så vi så den nye Abernes Planet.

Jeg er vild med James Franco, så keg har længe sagt at jeg glædede mig til at se ham i den her film. Jeg synes altså bare han er pisse charmerende ;) og så er han en rigtig køn mand! Yes sir!
Filmen var rigtig god, da jeg var yngre prøvede jeg at se de gamle fil
, men de fangede mig ikke. Overhovedet ikke! Men denne her gjorde - jeg kan godt lide at se hvordan ting begynder. Ligesom de nye Star wars hvor man ser hvordan Darth Vader blev den han var, x-men hvor man så deres begyndelse, osv. Jeg elsker sådan noget! Og så synes jeg bare at chimpansen Cæcar var vildt sød!
Nu venter jeg på aftensmad der bedtår af forloren harre, yuuum! Og som altid glæder jeg mig mest til sovsen, men samtidig frygter jeg den. For det meste er vores brune sovser opbagte, hvir en jævnet er sundere og da vi prøver at spise lidt sundere overvejer min mor at lave jævnet sovs... Shit.. Det smager ikke ligeså fantastisk joo! Men heldigvis behøver jeg ikke ændre sovsen når jeg selv laver mad. Så det er da er plus, for jeg elsker min dejlige lækre brune sovs ;)

Ingen kommentarer: