10.01.2012

Baby, never say never

Vi kender alle teenageren Justin Biebeeeer! Han begyndte jo ikke som en stor stjerne, men ved at hans familie lagde nogle videoer ud, så resten af familien kunne se hans optrædninger. Og ja jeg så videoerne allerede fra 3-4 video, no kidding, mange siger nu at de gjorde det bare fordi han er blevet så stor. Hvilket jeg synes er ret tosset for det er da ligegyldigt om hvor tidligt hver enkelt så hans videoer....
Jeg indrømmer dog at jeg ikke kalder mig for en fan. Men jeg har bieber-fever og jeg støtter ham. Derfor så jeg også endelig hans film Never Say Never idag, som jeg fik billigt på cdon.com .. Og filmen var jo super god som jeg jo godt vidste ;) duuuh!
Men selv min søster og min mors kærestes datter gik rundt og nymnere sangene - hvor begge tit udtrykker hvor meget de hader hans musik, men de kan jo godt lide det! Det er nemlig problemer nu om dage, mange siger eksempelvis med ham at den ikke kan lide det, fordi så mange tøser i verdnen kan.. De vil ikke hægtes på at kunne lide hamnog andrenpå den måde, så de siger de ikke kan lide ham og disser ham.. Lidt latterligt synes jeg - stå ved hvad kan lide ;)<3 mht musik, bøger, film, mad, whatever!

Bte mine yndlingssange af hans er og bliver Stuck in the moment, Somebody to love, Overboard og Never say Never ;)

Ingen kommentarer: