10.01.2012

Sikke en dag

Da jeg blev vækket til morgen var jeg viirkelig træt, men stod self op. Af en eller anden grund var jeg hurtigt færdig, så nussede bare rundt indtil jeg skulle afsted. Sa jeg kom til motion var det ret sjovt, de andre havde svært ved at koncentrere sig om det de skulle, fordi de hele tiden smilede og sådan. Det viste sig at de havde manglet mig og mit gode humør (nuuurh!) men jeg var hurtigt færdig, da jeg kun lavede ca halvdelen af hvad jeg skulle - fordi jeg havde rigtig ondt pga sygdommen. En derfra lavede lidt sjov med mig pga noget min mpr skrev på min facebook igår, så ham fik lidt tæv ;) ah okay gav ham kun et lille slag med min taske :D fuuuun! Og jeg var bare så stolt over at jeg ikke havde købt pølsehorn og sodavand idag, som jeg normalt hør a "årh Hejdi skal vi så ikke tage på mac?" for fanden altså., kan jeg jo ikke sige nej til :i
Så vi hentede mine biografbilletter (Jurassic Park!!! Iiih!) og så tog vi på McDate :)
Nu er jeg hjemme og har lidt smerter, men så må jeg bare ligge og så en film! Billedet er af en hue jeg købte igår i H&M til 20 kr. Desværre kan i ikke se ørerne (min veninde har den i grå som en kat/ræv/tingest!)

Ingen kommentarer: