14.01.2012

Voice

Jeg eftersøgte sjovt om noget at lave idag, da jeg keder mig. Min bror kommer dog herud idag og vi andre hygger med lidt snold til filmen Fame om lidt (ja dender var på dr1 igår - elsker den!) min mor har nemmerlig ikke set den. Mens jeg så lå på gulvet og ledte igennem over 200 dvd'er på mit værelse, ringede min venindes mor til mig, det var dem jeg holdte nytår hos. De spurgte om jeg ikke vil derud til imorgen - altså ligeså snart at jeg havde fundet noget at lave. Men de henter mig så efter aftensmaden ognså starter vi aftenen med at se Voice på tv2! Nej det er ikke noget jeg følger med i, selvom det ser nice ud, men jeg følger bare ikke særlig meget med i sådanne programmer fra DK mere :) eller lejer de nogle filmnog køber snold, så der skal bare hygges!! Bliver dejligt :) hvornår jeg kommer hjem imorgen ve jeg ikke, men der skal slappes af inden jeg skal ud til ham jeg dater mandag :)

Uuh og se lige min lækre striktrøje! Jeg har den i lys som jeg købte da den var sat ned til 100 kr, men nu pga udsalget var de sat ned til 50 kr, så jeg købte den grå her til mig og en lys til min mor som en tidlig fødselsdagsgave! Den er viiirkelig lækker og jeg ser ikke helt så bleg udbi den, så den er bare lækker!

Ingen kommentarer: