29.05.2012

Long time no see

Hej igen derude!
Ja jeg vil prøve at blogge videre igen.. Jeg har det lidt bedre end jeg ellers har haft det.
Grunden til at jeg valgte at stoppe - altså hvorfor jeg havde en dårlig periode - var fordi der var en del halløj med sygehuset, som gjorde mig syg, fordi ejg var sådan et nervevrag..
De havde sgat at jeg skule igennem nogle undersøgelser, som ejg også var igennem dengang jeg var yngre. Denne gang ville man bare ikke komme i narkose, men bare blive bedøvet. Det ville ejg slet slet ikke kunne klare. Vi fik også fortalt af lægen at jeg havde faktisk en decideret panik angst, hvad angår sygehuse, læger og nåle. Så dem der siger det er noget pjat og at jeg skal tage mig sammen - det kan jeg ikke bare, det er en angst jeg har! Så de vil gerne have at jeg kommer til en psykolog, for at se om jeg kan få den dæmpet.

Jeg gik jo så og havde det dårligt indeni, fordi jeg virkelig bare skulle igennem mit værste mareridt (sygehuset) igen. Men lægen ahvde dog sagt at jeg gerne måtte blive lagt i narkose, endda måske med maske, fordi drop er jo med nål! Men kun måske..
Så en fredag her i maj, der fik jeg et brev fra sygehuset - som vi gættede på ville være et brev om at skulle til samtale med narkoselægen.. Så ejg turde ikke åbne.. min mor åbnede det så et par dage efter og jeg begyndte bare at tude bagefter da jeg var alene.. Der stod at de ville prøve 'bare' at give mig de samme slga piller som jeg engang fik, for at se om de kunne hjælpe. Og det var sådan en stor frygt de havde fjernet, som jeg har haft i flere måneder. Og jeg kan bare stadig komme til at græde ved at skrive det herinde. Men jeg er så begyndt på medicin, en høj dosis Asacol, som jeg får 3 piller af om morgenen og om aftenen.. De er dog rigtig dyre.. over 1000 kr om måneden. Så vi skal se hvor længe jeg skal have dem, for at se om jeg kan få tilskud, så de ikke koster så mange penge hver eneste måned..

Men altså ja. Det er derfor der har været så stille. Fordi jeg har haft det skide dårligt indeni, men jeg har det bedre nu :)

Ingen kommentarer: