29.05.2012

Vi Rocker!

Jaja! Jeg var til Vi Rocvker her i Odense i søndags.. Fuuuck det var fedt!
Jeg vandt to billetter i radioen i sidste uge, hvor jeg havde siddet mandag, tirsdag og onsdag, hvor jeg bare ikke vandt!! Så torsdag morgenen prøvede jeg et andet program på samme radio, hvor jeg så vandt!! YAAAY! Ville gerne ud og høre Christopher og Rasmus Thude :)

Jeg valgte at tage min veninde Anja's lillesøster Nathalie (Putte!) med, hun ville virkelig gerne se Christopher. Vi tog så derud og det var vildt fedt.. Den første der optrådte var Theis, derefter Rasmus, Christopher og så Clara Sofie.. Vi var mest interesseret i dem, da de var opvarmerne, desværre sang de kun 3 sange hver, men det var bare sååå godt! :D
Mens Theis optrådte, var Christopher ude ved os, hvilket Putte opdagede og sagde til mig, nogle andre piger så det også, de skreg og spurtede efter ham, hvilket resulterede i at han måtte løbe ind igen.. Altså synd for ham :)

Vi fik så spist lidt frokost og gik rundt, da der var en halv time til de næste som var Magtens Korridorer, de var faktisk fede nok og dem oppe ved scenen gik lidt amok! Efter dem var der en halv til en hel time, til det var Medina der skulle på scenen.. VI havde aftalt at vi ville tage hjem  derefter, da jeg ikke har meget energi jo.. Plus der var kun Tim Christensen, Kim Larsen, Kato og Nik & Jay tilbage - vi ville gerne hører Nik & Jay, men de kom først 22.30... Og der var jeg faktisk hjemme i min seng og halv sov ;)
Men altså vi stillede os parat til at se Medina, helt oppe ved scenen hvor Putte så siger 'Hejdi der er han!' - Christopher, Rasmus og theis var kommet ud, så jeg sagde at hvis hun også ville have et billede med Rasmus skulle hun gå over og spørge, det gjorde hun så. Rasmus hilste og sagde ja, hvor han så kigger på mig igen og siger 'Ej det er jo Hejdi, ej hej!!' - jeg havde nemlig mødt ham til en gratis koncert inde i byen d. 17. maj eller deromkring, så han kunne huske mig, han havde nemlig også givet mig et lift ind til banegården.. kanon sød fyr!
Men altså hun fik billedet og jeg fik også et nyt, da Rasmus og jeg sidste gang fik taget en MASSE billeder, men de var alle uheldige hehehe, på nær de to billeder vi tog selv :) Putte var lidt flov fordi Rasmus og jeg jo abre snakkede helt normalt med hinanden - altså hallo han er altså bare en almindelig fyr som alle andre, han deler bare hans passion med os andre :)
Derefter fandt vi Christopher som hun jo er sååå vild med. Han sagde hej og ja til at få taget billede. Vi fik så taget billederne og da det var mig, begyndte han også bare at snakke med mig - hvilket gjorde søde Putte lidt jaloux, da hun jo er så vild med ham hahaha.. Årh det var så synd for hende!!
Vi fik goså hilst på Peter og Amalie fra paradise; og fik billede med Peter lige inden de gik til frokost..

Så det var alt i alt en rigtig god dag! :) Dagen efter (igår altså) den var goså god skal der lige siges, men det kan jeg sige en anden gang ;)

Her er lidt billeder fra Vi Rocker<3

Christopher og mig, og ja jeg ser virkelig dum ud, men det er jo goså mig!

Folk der ser billedet, tror at Rasmus og jeg er sammen til koncert
Men det er da sjovt nok synes jeg!

Rasmus optræder, rigtig godt billede

Magtens Korridorer spiller.

Peter og mig; igen ligner jeg noget katten har slæbt ind! Haha..




Som sagt; at i alt en rigtig god dag med Putte pigen! :)

Ingen kommentarer: