31.05.2012

Wauw..

Altså ja det kan faktisk godt være lidt svært at holde en blog kørende, når man er hjemmegående.. Man har jo ikke alle oplevelserne som på et arbejde eller en skole, nope man laver hjemmelige ting..
Så ja.. Men jeg prøver og prøver, for det er en pisse god måde for mig at få luftet mine tanker!!

Men ellers i dag har jeg gjort rent.. da det bliver gjort mindst en gang om ugen, waaauw..
Ellers er jeg endelig kommet igang med at male! Jeg elsker at male, men mangler nogle gange inspiration. Andre gange har jeg inspirationen,men den vil bare ikke ud på lærred eller papir. virkelig frustrerende!! Men altså igår fik jeg lavet et billede til min mor, da hun manglede et til vores billedvæg, hvor vi hver (mine søskende og jeg) har malet et billede. Så det får i her!
Min mor ville rigtig gerne have et billede af livets træ,men lidt Avatar rigtigt..
Jeg har aldrig været god til at tegne træer, så derfor lavede jeg det bare sådan her;
men det var så også præcis hvad hun ville have ;)


Idag har jeg jo så som sagt gjort rent, men malede også lige et billede til mig selv.. Jeg har nemlig en del lærreder; og jeg syens det var synd at min HG hue var ved at blive gullig (min mor plejede at ryge, så derfor) men nu har jeg skiftet den ud med billedet! Så nu ligger huen på min reol :)
Billedet nedenunder er derfor mit eget nye billede<3

Hav en dejlig aften derude!


Ingen kommentarer: