03.06.2012

Er der en ting folk altid skal vide om mig, så er det at jeg aldrig kunne drømme om at såre nogen med vilje. Jeg er selv blevet såret så frygtelig mange gange og ved hvor knust jeg bliver.. Så hvis noget jeg gør sårer nogen, så håber jeg de ved at det aldrig var min mening.. Virkelig ikke..
Jeg har fået fortalt at jeg har såret nogen, f.eks når det gælder kærlighed. Men en ting folk altid har prævet at lære mig, så er det at jeg også må tænke på mig selv nogle gange, da jeg altid har sat andre foran mig selv. Så desværre har jeg måtte sige fra nogle gange, som så sårer nogen, men jeg gør det bestemt ikke for at sårer.. For jeg bliver også selv ked af det..
Indlægget her lyder måske lidt som noget volapyk, men det var bare hvad jeg lå tænkte på lige nu, så måtte lige ud med det

Xoxo

Ingen kommentarer: