11.06.2012

Ååårh!!!

Er der noget jeg virkelig hader, så er det når folk jeg holder af flytter.. For ja man vil bevare kontakten og man vil ses osv.. Jeg har så svært ved at skulle afsted, da togture tager meget af den energi jeg har, så ville ikke få noget som helst ud af mit besøg.. Yay? No...
Men altså det er ikke det at folk flytter, jeg hader. Det er når de siger at vi stadig kan ringe, skrive osv.. Men det er altid mig?! Altid mig der skal ringe eller skrive og holde kontakten.. Og det synes jeg er irriterende, for hvis det altid er mig, så føler jeg godt nok ikke særlig meget værd.. Slet ikke.. Også hvis de begynder at sige at det er 'åh så hårdt' at starte et nyt sted.. Yeah i har let ved at få venner gennem arbejde og skole.. Jeg er hjemmegående og mine veninder flytter hele tiden langt væk.. Endda til udlandet.. Så det er måske hårdt at være væk fra dem i er vant til - men det er fandme også hårdt slet ikke at have nogen tilbage og at man er den eneste der prøver at holde kontakten.. Det gør pisse ondt indeni...

Nå men det skulle jeg lige ud med.. Nu smutter jeg under dynen igen, da jeg er syg, kunne ikke engang tage til min aftale med lægen...

2 kommentarer:

Anjainspace sagde ...

Det kunne lyde ligesom mig for tiden. Har gået og søgt arbejde 1 år nu, og pludselig er det mig, mig og mig der skal kontakte folk, for de kontakter ikke mig.. øv hvor føler man sig nederen og som et nul - ja, enough said..jeg har bare ikke den største mængde selvværd.

Hejdi sagde ...

Lige et forsinket svar/kommentar tilbage til dig Anja!
Ja man føler sig sgu ldit øb.. Men jeg ved også at man bare kal kæmpe sig igennem det og måske ligge de personer på is lidt :)