13.06.2012

Soul surfer!

Min bror viste mig for meeeget lsng tid siden en teaser til filmen kaldet Soul Surfer og den virkede rigtig god - selvom jeg har lidt sværere ved at se autentiske film, da de rammer mig hårdede (jeg lever mig meget ind i film) men denne her ville jeg gerne se, da jeg er vild med både Hellen Hunt h Dennis Quaid!
Filmen kom bare aldrig i biffen her i Danmark og vi ventede hele tiden på nyt om den, men fandt ikke ud af mere.. Så her for nogle uger siden så jeg at den ville komme på dvd i denne måned!!! Yay, men jeg glemte det igen - typisk min hukommelse! - men sp igår sad jeg og tjekkede film på min yousee boks, da jeg ville se en af deres gratisfilm.. Derfor lige på forsiden af Cinema, der blev der vist et billede af den! Halleluja!!!!
Jeg råbte straks til min mor at den udkom der igår, så den skulle vi se efter aftensmaden og så kom min bror også og så den med os, da han vildt gerne ville se den..

Filmen er lige efter min smag! Den var spændende, havde gode følelser og så er de meget meget præcis på den sande historie om Bethany (hovedpersonen).. Det har de gjort rigtig godt!!!

Om filmen;

Pigen Bethany bor sammen med sine forældre og to brødre på Hawaii og den ting de har tilfælles er surfing, som de alle elsker! Bethany deltager også i konkurrencer, hvor hun er genial på et surfbræt!
En dag er hun så med nogle venner ude at surfe, men som i nok ved, då lever der stort set altid hajer de steder hvor man kan surfe! Hvilket er tilfældet ved de sted Bethany er. Hajen kommer op og bider fat i hendes arm; og hun bliver hastet til det tætteste hospital. Bethany overlevet heldigvis med nød og næppe, men nu må hun vænne sig til ikke at have sin venstre arm.
Bethany kæmper en kamp for at komme til at surfe igen og lærer undervejs i filmen, nogle af de vigtige ting i livet.
Filmen har fantastiske skuespillere og blandt andet Carrie Underwood er med i filmen - hvilket jeg var begejstret over, da jeg er vild med hende!!!

Filmen er helt klart en film man bør se, for den giver også stuff til eftertanke.. Se den, for du vil ikke fortryde det!!!

1 kommentar:

Anjainspace sagde ...

Fin blog du har dig her - og din kommentar er registreret i konkurrencen - bare så du ved det ;) Følger dig på Bloglovin:)