15.07.2012

Halløj!

Ååh jeg er godt nok træt.. Jeg gar været på ferie hos mine bedsteforældre siden i onsdags og kom så hjem igår.. Men selvom jeg jo bare har slappet af og hygget mig, så er jeg godt nok træt - fordi det tager min energi hurtigere.. Idag har jeg så slappet af med One tree hill og så har jeg pakket!
Nemlig, for jeg bliver hente af min storesøster iaften, da hun og familien er på besøg hos min anden søster, fordi min nevø har fødselsdag.. Jeg skal dog ikke med, da vi desværre ikke har så meget kontakt med hende. Men tja sådan er det vel når man har maange søskende :)
Men jeg skal så med dem hjem til Silkeborg iaften og bliver til torsdag, hvor jeg bliver kørt til Skanderbog, hvor jeg så tager toget fra:) Hejdi hvorfor skal du køres dertil og ikke bare tage toget fra Silkeborg? Jo ser i, jeg er virkelig dårlig til toge.. Og har aldrig skiftet tog før, kun til S-tog hvor min eks hentede mig og tog toget med mig.. Såå.. Plus jeg bliver hentet idag fordi togture tager virkelig meget af min energi, så jeg kan få mere ud af dagene på denne måde :D
Yaaaay... Så jeg glæder mig!

Ingen kommentarer: