15.07.2012

Afskaf forældrerabat!

Hvis man er forældre til det man man tæver og endda slå ihjel, så får man ikke så stor straf som hvis det var en andens barn.. Det er pga den forældrerabat man åbenbart får..
Sagen der har kørt med unge Tobias, har fået folk til at lave en underskriftindsamling..

Moderen og kæresten har fået 4 og 8 år og skal betale Tobias's far 175.000 kr.. Hvilket slet slet ikke er nok! Og hvad skulle han dog med de penge?! Arg.. Hvis det Er en sag om narko, så får man sgu større straf.. Dvs at sælge narko er værre end at slå sit eget barn ihjel?! Hvad fanden sker der for det!!! Det er så latterligt og der skal gøres noget ved det..
Noget du kan gøre er at skrive under her: http://onlineunderskrift.dk/index.php/petitions/view/afskaf-foraeldre-rabatten-et-drab-er-et-drab#.UAFP_hHUoYE.facebook

Afskaf forældrerabatten!!!

2 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hej Hejdi.
Det er lidt flabet at sende en helt anden besked til dig under dette indlæg, meeeen jeg vover det ene øje alligevel ;o)
Mødte dit navn på en webside, hvor du fortalte at du har VHSudgaven af Aristocats med de originale danske stemmer. Jeg er som MANGE andre tydeligvis også er - super gnaven over, at de har lavet nye stemmer. Har længe været på jagt efter nogen, der havde de originale stemmer, da jeg vil lave et forsøg med at smelte det gamle lydspor sammen med DVDudgaven eller overføre VHSudgaven til et andet medie. Hvis du tænker det er noget du gider være en del af, må du meget gerne kontakte mig på iben.saunte@skolekom.dk
God sommer.
Bedste hilsener
Iben

Hejdi sagde ...

Hej Iben! Så lige din kommentar :)
Min VHS er teksnisk set min mors, så jeg ved desværre ikke om det er noget hun vil være med til.. Men det er vildt irriterende, når man er vandt til nogle stemmer og de så laver det om... IIh altså..!
Knus fra mig :)