30.07.2012

Hejsa!

Ååh hvor jeg keder mig.. Ja mange ville da sikkert tænke, Hejdi du skal jo ikke på arbejde, du kan slappe af!! Hip hurra.. Er hjemmegåede så det gør jeg altid.. Ååh er så rastløs..
Men igår fik jeg købt nogle pølsehorn i rema1000, hvilket jeg normalt ikke gør, for laver dem bedre selv ;) men der var 8 som bare skulle i ovnen, lavede 4 igår.. Og så vill jeg have resten nu - men mon der så af en eller anden grund var 5?!! En ekstra!! Yaay der plejer at være mindre :D
Så jeg sidder i sofaen og ser Tears of the sun, spiser pølsehorn og har en pose chips fra igår.. Men keder mig nu stadig lidt ;)

Og så kom min mor lige med to gulerødder, lidt sund skal man vel være haha :D

8 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det ser rigtig hyggeligt ud :) Dejligt med et billede mere af dig herinde ;)

Hejdi sagde ...

Det var også hyggeligt :)

Anonym sagde ...

Ser du mange film? Er meget glad for film selv nemlig :)

Hejdi sagde ...

Rigtig mange ja, i de fleste genre.. Specielt sci fi!

Anonym sagde ...

Kan du nævne nogle af dine favoritter? :)

Hejdi sagde ...

Star Wars, Aliens, Jurassic Park, Harry Potter, den lille havfrue, Phantom of the opera, PS: I love you, Moulin Rouge, Løvernes konge, Predator, E.T osv :)

Anonym sagde ...

Det var godt nok mange :) du må virkelig elske film

Hejdi sagde ...

Det gør jeg også.. Det er hvad jeg altid har brugt mine penge på :)