31.07.2012

Ny computer!!

Yaay! Åh det er så lang tid siden, jeg har haft en computer, der virkede optimalt! Det eneste jeg lige skal vende mig til er det med musen, fordi det er jo en større firkant end hvad jeg er avndt til ved min minibærbare.. så jeg rammer hele tiden, hvilket resulterer i at jeg pludselig skriver et helt andet sted i min tekst! Men det er okay.. FOR DEN VIRKER!
Mn mini bærbare var billig og næsten 3 år gammel, det er noamlt kun en man bruger i skolen og sådan, men jeg har jo brugt den til alt muligt bras.. så.. den kunne stort set ikke noget mere.. det tog 100 år om at tænde den og så kulle den jo også virke nok til at kunne bruge den.. så det tog 20-25 minutter fra når jeg tændte den, til at jeg faktisk kunne gå på nettet hvor det altså virkede..
Men jeg bestilte så denne her Acer computer inde på Telia igår og modtog den til morgen - thumbs up for hurtig levering!!!
Jeg har instaleret det jeg skulle som Word, Exel (de var gratis og behøver ikke de andre), Photoshop (mangler koden som min bror har), skype, msn, spotify, virussystem osv osv.. Og så har jeg overført de ting jeg havde på min mini.. Dvs billeder og diverse dokumenter. For ja jeg har 3 år gamle skoledokumenter, som jeg aldrig har slettet - fordi jeg godt kan lide dem.. Jeg kan godt lide at gemme ting :)



Men nu sidder jeg og hygger med computeren; og har for første gang i lang tid skrevet et indlæg som ikke var via mobilen ;)

Det er denne computer http://www.acer.dk/ac/da/DK/content/model/NX.RYKED.010

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Det er dejligt med en ny computer :) så kan det være der kommer flere billeder herinde??

Hejdi sagde ...

Det er rigtig dejligt ja, så jeg har sidde tog arbejdet ved den hele dagen :)

Flere billeder? Tjo det kan der vel godt komme :)

Anonym sagde ...

ville blive rigtig glad for flere billeder :)