31.07.2012

Against the odds

Jeg har altid haft en svaghed for guitarspillere.. Og jeg tror faktisk det sådan rigtigt startede dengang Morten Fillipsen sang 'Du ikke som de andre piger' til MGP. Jeg elskede virkelig den snag og hører den da stadig - jeg stopper aldrig med at høre de sange jeg har haft elsket hehe!

Men åh min mor er ved at blive sindsyg over mig.. Hun bander sig selv langt væk nogle gange, hvis hun spørger om jeg ikke kan sætte noget musik på.. Det er nemmerlig Christopher at jeg sætter på! Hans CD Colors er nok snart blevet slidt op inde i computeren.. Jeg sætter den nemlig altid på. Hvis det stod til mig, kunne jeg nok godt hører den nogle gange om dagen - nej det er ikke fordi jeg er skudt i ham eller fordi han ser godt ud.. selvom, ja han ser altså godt ud.. My point is! Jeg er bare så vild med teksterne og sangene er så catchy, så hver gang jeg hører den går jeg rundt og synger og bliver så dejlig glad helt helt dybt indeni!! :) Ååh det er så dejligt..

Især på det sidste hvor jeg synes tiden bare har været sur, med dårlige dates, ikke det bedste sommervejr, man venter på brev fra kommunen, sygehus, ect ecet.. Så har jeg virkelig brug for sådan et godt boost af glæde! Og det giver det musik mig :)

Dog er min mor nogle gange begyndt at sige, 'men ikke Christopher igen' når hun spørger om jeg vil sætte noget på.. Men kun nogle gange, for det skal lige siges hun har fundet et våben mod mig!
Jeg kan godt have lidt svært ved at komme ud af sengen om morgen, også fordi sygdommen gør mig træt. Men hun er simpelthen begyndt at skrue højt op for musikken og så sætte Colors på.. Iiih altså.. For så ved hun at jeg skynder mig ud af sengen og så ind i stuen, for jeg skal jo nyde det! Så jeg skal være i samme rum som musikken! *suk* det er så tarveligt gjort når jeg er træt..

Ingen kommentarer: